או קי אנשים

או קי אנשים

ישבתי לי פה מול המסך וחשבתי ... איזה קליף אני כל כך אוהבת... והגעתי למסקנה שאני פשוט מישתגעת מהקליף של גאנט גאקסון עם מיסי אליוט sun of a gun לדעתי קליף פשוט מעולה!! וגם לבריטני ספירס החדש שלה ניראה לי מה זה חתיכת קליף יפה! מושקע מאוד! הופתעתי ליראות אותה באורגיה לוהטת בימיוחד
איך שהיא אומרת שהיא כבר לא ילדה קטנה...
נלה
 
הקליפ של בריטני זוועה!!!!

רק סקס! סקס! סקס! כי זה הדבר היחיד שהיא יודעת למכור. ולא, לא כדאי שאני יתחיל לדבר על השיר עצמו. גלית
 
כמה שאני לא סובלת את בריטני ..

אבל פאק איך שיודעים ליכתוב לה שירים קליטים שנידבקים בראש!! אבל אישית את הקליף ממש ממש אהבתי הוצאתי אותה ממנו היסתקלתי רק על הקליף וממש ממש אהבתי!
נלה
 
מלקקים אותה שם כמו גלידה!!!

פעם ראשונה שהעברתי וראיתי את הקליפ הזה חשבתי שבטעות העברתי לערוץ הפורנו! זה גועל נפש של קליפ וגם גועל של שיר, וכמובן עם גועל של זמרת עם גועל של קול!
חולת נפש
 
פינה חדשה : קורבן היום !!! ../images/Emo122.gif

בהמשך לשרשור שמעליי הריני שמח להכריז על פינה חדשה : קורבן היום, בכל יום ייבחור לו קליפ כלשהו ואני, משתתפי הפורום, נתקוף אותו וירטואלית ! תיהנו,
 
להוריד את הידיים מג´נט - ומייד../images/Emo70.gif

נו באמת, צפן... עד שהיא עושה קליפ אחד טוב לשם שינוי, אז להכנס בה? מה? ומה כל כך טוב בקליפ, אתה שואל? אין בעיה, מיד אני עונה:
מיסי אליוט - המלכה של הקליפים. אם יש מישהי שאני מעריך את פועלה בתחום הקליפים, הרי שזו אליוט. הקליפים שלה תמיד מלאי דמיון, עתידניים, הומורסטים, קצביים.
הלבוש של ג´נט- מזה זמן רב לא ראיתי תחפושת כל כך מוצלחת של הדחליל מ"הקוסם מארץ עוץ". הומאז´ מבריק.
הבחורות שמלוות את ג´נט- לג´קסון יש מודעות חברתית גבוהה מאד, והקליפ למעשה בא להזהיר את האנשים בבית מהתוצאות הצפויות למי שיגזים בניתוחים הפלסטיים כמו אחיה.
היא לא מייקל ג´קסון- למרות שהיא דומה לו לאללה, ג´נט היא לא מייקל ג´קסון -וזה כבר יתרון. היא גם לא כריסטינה אגילרה - גם זה יתרון. היא לא סטיב טיילר מאירוסמית´ (למרות שגם לו היא דומה) -וזה גם יתרון.
השיר באמת טוב - זה כמובן עניין של טעם, אבל אני ממש מחבב את השיר, וזה אף פעם לא מזיק כששיר טוב מלווה קליפ טוב.
 

GEL

New member
אז אני בהחלט ילטף!

גנט גקסון מבחינתי תמיד היתה לא יציבה מבחינה מוזיקלית לצד שירים טובים (כמו TOGEDER AGIN/GO DEEP/AGIN/DESENT RELLY METERS) ולצד שירים רעים ןמעיקים( ALL FOR YOU הוא דוגמא קלאסית לכך)אבל הפעם יצא לה אחלה שיר אם אחלה קצב.ומיסי אליוט אך מייסי אליוט היא ג-ד-ו-ל-ה תרתי משמע!בקיצור SON A VEGAN הוא שיר ממש טוב(אחד הטובים של גנט)וגם אחד הקלפים היפים של השנה לדעתי.
 
מה שאני מסכימה איתך זה

שמיסי אליוט היא אכן פשוט מלכה!!!!!!!!!!!!!! כל קליף שלה וכל שיר שלה זנ חתיכת דבר משגע! נלה
 
למעלה