"אבל באמת אהבתי אותך"

kinley

New member
"אבל באמת אהבתי אותך"

"אבל באמת רציתי אותך" "אבל באמת הייתי רציני" "אבל באמת רציתי שיתפתח בנינו משהו אמיתי" אבל אני שונאת שאומרים לי את זה! אולי אני בכלל לא יכולה להתמודד עם זה שאומרים לי את זה! אני לא יכולה לחיות עם זה ...... ולמה זה כלכך מפריע לי?! כי אני מנסה להגיד לעצמי שזה שקר וזה שטויות וזה עוד תחמון ועוד תרגיל ועוד תמרון כי אם אני באמת אאמין להם איך אני יכולה לחיות עם העובדה שבאמת פיספסת כאן הזדמנות ואיך נתתי לזה לחמוק לי בין האצבעות!?
 

xorgad

New member
חמשיר לקינלי

מעשה בטבח ושמו גוטב שערך מסע אל הקוטב ועת בת אסקימוס בו הפצירה "אנוס!" הוא ענה לה "קפא לי הרוטב"
 
בת כמה את שאת לא יודעת שההזדמנויות האמיתיות

לעולם לא מפוספסות? יכול להיות שהוא באמת אהב אותך, בדרכו שלו. ורצה אותך, בדרכו שלו ואפילו היה רציני, בדרכו שלו. אם דבר אמיתי לא התפתח זה משום שזה לא היה אמור להתפתח. את יודעת שכשהדבר האמיתי יקרה, זה יהיה מאד ברור ולא יחמוק לשום מקום. אל דאגה.
 

kinley

New member
אהבתי מאוד !!!!

את התגובה שלך ענינית וקולעת ואני בהחלט נוטה להסכים איתך עם זאת הטענה שלו היתה שבגלל החשדנות שלי והתקופנות שלי כלפיו הרחקתי אותו הוא "שיחק" על רגשות האשם שלי...כנראה שנוח לאנשים לנסות להכנס בכוח בסדקים
 
כפי שאמרתי, זה פשוט לא היה אמור להיות "זה".

אבל אין ספק שחשדנות ותוקפנות מרחיקים. כעקרון כדאי לקחת משפטים כמו שלו לתשומת הלב ואולי לפעול לשינוי, אם זה אפשרי.
 

*צופיה*

New member
מאד לא אהבתי

יש איזה מקום נסתר שבו רשומים כל ה"היה אמור לקרות" וכל ה"לא היה אמור" ? לפעמים דברים בהחלט מתפספסים
 
ברור שלא

אבל מנסיוני ומנסיונם של רבים אחרים אני יודעת שיש ידע מסוימים הידועים לכל. ובמקרה שלה אני מאמינה שגם לה דברים מסוימים לא צריכים להגיע בהפתעה כל כך גדולה. כוונתי לא לזלזל בדברים שנאמרו על ידה, אלא לחדד מעט.
 
למעלה