אהלן אנשים !!

ליאן.

New member
אהלן אנשים !! ../images/Emo108.gif

היום עלה סקר חדש בנושא : האם תהי/ה מוכן/ה לוותר על פעילות פנאי כלשהי למען הזוגיות או סתם פגישה ? יהיה מעניין לדעת מה דעתכם בנושא ואם נתקלתם במקרה שבו מישהו/י היה/היתה עסוק/ה באיזושהי פעילות שכזו. (חפיפת שיער לא נחשב
) דבר נוסף לתשומת לבכם, עולם הירחונים מעניק הנחות לגולשי תפוז. שווה בדיקה
 

golem

New member
ליאן מסקרן אותי משהו..

נניח שיש לי איזו שהיא פעילות ספורט מסויימת - משחק כדורגל כל שבוע - ואני נכנס לויכוח עם החברה לגבי המשחק הזה - מי בעצם לא בסדר : אני שלא מוכן לוותר על משהו שחשוב לי וכיף לי - או היא שמבקשת ממני לעשות את זה?? (לא נוגע אליי ישירות כרגע...אבל מסקרן אותי דעתך).
 

golem

New member
לא מדבר על טלויזיה...

אלא על משחק שלי עם חברים שלי - בעצם הזדמנות שלי לבלות איתם קצת..
 

ליאן.

New member
אז זהו ש..

זו בדיוק הנקודה אליה רציתי להגיע. זה הקונפליקט המתבקש בסופו של דבר, שכן תמיד מגיעה השאלה מה בא על חשבון מה ומה בעדיפות קודמת כשהשאלה הנכונה היא בעצם איך משלבים את הזוגיות עם החיים הפרטיים והתחביבים האישיים. ..ולעיתים צריך פשוט למצוא דרך להתפשר, הרי בזוגיות צריך לחשוב בשביל כזוג. עד כמה אתה תהיה מוכן להתפשר ? יש סיכוי שתהיה מוכן לותר על בילוי ספורטיבי עם חברים ?
 

shmOOpit

New member
זה פשוט מאוד...../images/Emo106.gif

מי שאוהב אותך אף פעם לא יצטרך להעמיד אותך במצב של בחירה בינו לבין דבר אהוב. שמופית ש
 

ליאן.

New member
אני לא חושבת שזה כל כך שחור ולבן

אם את נפגשת עם אהובך זה בשבילו ? לא נראה לי..
 

golem

New member
די מסכים עם שמופית....

הייתי מפה ממנה שלא תבקש ממני את זה - למרות שבטח במקרים מסויימים \ חד פעמיים הייתי מבטל את הפעילות כדי להיות איתה. אבל לבטל בכלל - כי היא ביקשה - לא יודע, שאלה טובה - אם כי אני יודע שזה לא הוגן לבקש ואני לא הייתי מבקש מחברה שלי לבטל פעילות
 

golem

New member
מעניין אותי...

מה את חושבת בנידון??? ואגב שמופית באמת נשמעת חמודה.....לגביי -> זו כבר שאלה אחרת
 

ליאן.

New member
השאלה הזו מתפצלת למספר כוונים ו..

..מצבים ולגבי כל אדם וכל זוג זה מאוד אינדבדואלי. לעיתים ייתכן שמפגש עם חברים הופך למן בריחה מהקשר או תירוץ נוח, וייתכן זה באמת בא על חשבון הקשר ויש עוד המון סיבות ועניינים שזה באמת מאוד תלוי בתמונה הכוללנית. יש זוגות שפיתחו לעצמם תחביבים משותפים והזניחו את כל השאר ויש כאלה שרוב הזמן שלהם הולך לפעילות האישית ומעט מאוד זמן לזוגיות.. ויש כאלה שכל כך עסוקים עם עבודה ולימודים ואת המעט זמן שיש צריכים לדעת איך לפצל בין הזוגיות והתחביבים האישיים והחברים ובאיזשהו מקום תבוא התנגשות אפילו אם לכולם יש כוונות טובות. אם מבחינתי, אז אם מדובר בפגישה ראשונה או תחילת קשר בדרך כלל תהיה העדפה ברור לכיוון הקשר, ואם זה בהמשך, לדעתי, חשוב לשמור על הפעילויות האישיות ולנסות לתמרן או לשלב את הקשר בינהם. אם באופן קבע אצטרך לוותר על משהו שאהוב עליי, זה יהיה מאוד מעציב וחבל. אם באופן מיוחד או מדי פעם זה לא ממש נורא. זכור לי מקרה שפעם לקחתי קורס באיזה סוג של התעמלות (לא להאמין על פדלאה שכמותי..) וזה היה 3 פעמים בשבוע והתנגש עם הימים שהייתי נפגשת עם חברי דאז, אז בימי שלישי פשוט נפגשנו לזמן קצר יותר וויתרתי על ימי שישי בקורס. איכשהו ניסינו לפשר (במקרה זה - בעיקר על חשבוני). בהזדמנות אחרת היתה לאמא שלו יומולדת והוא לא הגיע למסיבה, כי פשוט רצינו להיות יחד אחרי הרבה זמן בנפרד.. זה לא היה ויתור עבורי בשום צורה מכיוון שלא הייתי מונעת ממנו לעולם לחגוג עם אמו ביום הולדתה, אך בכל זאת זה היה ויתור למען הזוגיות והוא חטף לא מעט ריקושטים על כך..
 

golem

New member
הבנתי אותך ליאן

אז בסה"כ אמרת מה שאני מרגיש וחושב... אוקיי תודה
 
למעלה