אולי למישהו יש עצה? זה חשוב...

דנה 1188

New member
אולי למישהו יש עצה? זה חשוב...

אני בת 25 וחצי ועדיין לא למדתי כלום,אני רוצה מאוד מאוד מאוד ללמוד לקח לי המון זמן ..שנים עד שבכלל החלטתי מה אני רוצה ולאיזה מקצוע וכיוון אני בוחרת והחלטתי סוף סוף ..באופן מוחלט שאני רוצה ללמוד מדעי המדינה כי זה הכי מעניין אותי מהכללל. אבל יש בעיה קטנה..אין לי מספיק כסף ללמוד.אני יודעת שמי שאין לו כסף אז פשוט לא לומד. אבל זה כל כך מתסכל אותי אני כל כך רוצה ללמוד..להורים שלי אין לתת לי. וזה עולה מלא כסף.. איזה פתרון יכול להיות? אני משתגעת כבר..אה וגם צריך לציין שאני עובדת ומרוויחה בסדר גמור..רק שלימודים זה פשוט מעל ומעבר.כי זה ממש המון כסף. אולי מישהו מכיר את הארגונים האלו שפועלים על מנת לתת הלוואות לסטודנטים או מלגות מיוחדות.. אשמח לכל תגובה מכל אחד.. תודה,דנה..
 

מיקי*

New member
בכל אוניברסיטה יש מערכת נפרדת

יש חוברת מלגות המחולקת בכל תחילת שנה ע"י אגודות הסטודנטים המרכזות את המלגות השונות. יש הלוואות ממשרדי ממשלה שונים, ויש גם מגורמים באוניברסיטה, כמו דיקן הסטודנטים וכד'. כדאי פשוט לגשת לאגודת הסטודנטים ולבקש ייעוץ שם. בהצלחה
 
נראה לי שקצת נסחפת

במידה ואין לך ילדים או משכנתא רצינית, לא צריכה להיות לך בעיה למממן בעצמך את שכר הלימוד. מדובר על משהו כמו 9000 ש"ח בשנה שזה בערך 750 לחודש. מעבר לזה שיש המון מלגות וקרנות תמיכה וסיוע, אפילו בלעדיהם נראה לי שסטודנט ממוצע מסוגל לממן לעצמו את הלימודים (לפחות אני ואשתי עשינו כך).
 
למעלה