אז ככה...לסיכום בינתיים...

s u g e r

New member
אז ככה...לסיכום בינתיים...../images/Emo124.gif

היום אני ביומי החמישי של הדיאטה המחודשת שלי. אתמול אכלתי ממש בסדר אפילו יצאתי למסערה בערב, הזמנתי ירקות מוקפצים. ושתיתי מים. מה שכן חטאתי ואכלתי 3 עיגולי שוקולד ו 3 סוכריות כי לאחת החברות היה יומולדת וקנינו לה ממתקים. טוב, אבל באמת כל היום אכלתי אולי 400 קלוריות אז היה מותר לי. אני גם היום הולכת למסעדה אבל אני אוכל נראה לי סלט או משהו כזה... ואני הולכת להישקל מחר ואני מקוה לראות לפחות קילו או קילו וחצי פחות... בשבת אני אצל חברה ואני מקווה לא להתפתות ולא לאכול עגות!!! טוב, אעדכן אתכם כבר ביום ראשון אם אני מרוצה מעצמי בינתיים. יאללה ביי. ושבת שלום לכולכן!!
 
בהצלחה!

מותר לאכול לפעמים שטויות. פשוט צריך לזכור להיות בשליטה ופיקוח. אם אני אוכלת עוגיה או שתיים, אני מאוד שמחה שנגמלתי מהמנהג לאכול עוגיות עד שהבטן שלי מתפוצצת. כל הכבוד!!!
דסתמונתס
 

LLLLL

New member
אפשר גם לאכול רק שני ביסים מהעוגה

כי... הכל אותו טעם.... אמנם טעם טעים... אבל אותו טעם....
ירון
 

scarlet moon

New member
היי

היי לך! כל הכבוד- את בדרך הנכונה! ואל תחשבי שלאכול את השוקולד והסוכריות היה חטא! נכון, זה לא כזה מומלץ בדיאטה, אבל לאכול קצת מדי יום לא כל כך נורא...... אם תמנעי מעצמך משהו שאת אוהבת, למשך הרבה זמן- אז בסוף תשברי ותאכלי מזה בכמויות ואז זה בכלל ישבור לך את הדיאטה- אז עצה- תגדירי לך ליום תפריט מסודר, ובו גם כמה ממתקים את מתכננת לאכול, ואל תאכלי מעבר למה שהצבת לעצמך! בהצלחה- וכל הכבוד- אני בטוחה שתצליחי! סקרלט
 
מסכימה עם כל מילה של טלוש...

וכל הכבוד! באמת!!! אני בטוחה שבדרך הזאת את תצליחי!!! אני גאה בך!!!
אוהבת :) עדי
 
למעלה