איזה כיף היה!

גם אנחנו מאוד נהננו!

היה נורא כיף לראות איך כל הילדים גדלו להם ואין מה להגיד באמת חבורה של יפיופים מתוקים אחד אחד. תמונות של תומר נשמח לראות גם כאן וגם במייל תמונות שלנו למייל ..
 
אנחנו לא נהנינו מהבריכה כי באנו

מאוחר והיה כבר קריר מידי להכניס את גיא. אבל עיקר ההנאה היא מהחברה כמובן. היה קצר מידי לטעמינו וחבל, אבל זה רק גורם לנו לרצות עוד מפגשים. היה ממש ממש כיף. לא הספקתי לדבר כ"כ עם כולם כמו שרציתי. מקווה להשלים את החסר במפגש הקרוב. פגשתי פעם ראשונה את גאיה, האיש, האח הבוגר וזיו המתוק. פשוט משפחה מקסימה. מקווה לראות אתכם גם במפגשים הבאים. וכל הילדים. כאלו מתוקים ומשגעים. כל אחד נס בזכות עצמו. היו חסרים מיכל והדר (מקווה שהכל בסדר...). שתהיה שנה טוב לכולנו...
 
משי המקסימה!!!! הכל בסדר איתנו

חוץ מזה שאני מתגעגעת אליך!!!!! היה לי ביום שישי קורס נהיגה מונעת וחזרתי ממנו רצוצה בארבע אחרי הצהרים ופשוט נפלתי שדודה עד שש בערב ואז כבר היה מאוחר להגיע עד הבריכה, מה עוד שהורי חזרו מחו"ל והגיעו אלינו בערב לראות את הדר. נורא חבל לי שפיספסנו את כולם, אבל, כפי שכתבתי לך בהודעה קודמת, ההזמנה אלי לגג למפגש עדיין בתוקף!!!!!!
 

גלי88

New member
אני מקנאה....

נראה באמת שהיה כיף אמיתי! כל התינוקות כל כך מתוקים!!!!!! תודה על כל התמונות,לפחות ראיתי את כולם.....
 
מאוד מאוד נהנינו ושמחתי להכיר פנים

חדשים שלא פגשתי עד היום. מאוד התרגשתי לפגוש את משי, הנרי וגיא הגיבור שאתמול הפך להיות מוחשי. איזה תינוק מתוק והוא נראה כל כך טוב וזה לא מובן מאליו כלל וכלל!!! מקווה לראות אתכם לעיתים קרובות יותר. החיסרון במפגשים הגדולים שקשה לדבר ולהתוודע לכולם. לא דיברתי עם כמה בנות שמאוד רציתי להכיר. הפתרון הוא להפגש יותר ולהמשיך במסורת המפגשים השבועיים שלנו בתקווה שבנות חדשות יצטרפו מדי פעם למפגשים, עכשיו יותר מתמיד המפגשים יערכו אחה"צ, משום שרוב האמהות עובדות או מחפשות עבודה.... ולליאור של חנה, חן חן על האירגון והמקום היפה וכל הכבוד שהצלחת להקים לנו את הפורום הנחשק בתפוז! הרבה בהצלחה לכל האפרוחים שמתחילים מחר את יומם הראשון בגן ולאמהות שחוזרות לעבודה, מניסיון זה כיף אמיתי לחזור לאפרוחים לאחר יום עבודה של געגועים ולבלות זמן איכות אמיתי. אני נהניתי עם זיו באמת רק כשחזרתי לעבודה לפני שלושה חודשים, לפני כן היה לי די קשה לבלות בבית רוב הזמן ולהיות מנותקת מהעבודה ועשיה, זה כנראה עניין של אופי. מצטערת שאני חוזרת על עצמי ואומרת שוב ושוב שהילדים של הפורום הם הכי הכי, זה פשוט נכון ואני מגלה זאת בכל פעם מחדש כשאני רואה תינוקות חדשים.
 
מאד מזדהה איתך לגבי החזרה מהעבודה

זה כנראה עניין של אופי אבל גם אני התחלתי באמת להינות מהם כשחזרתי לעבודה...
 
אפונה, לא הצלחתי לדבר אתך במפגש

רציתי לומר לך שהקטנטנים שלך מקסימים ומתוקים.רציתי גם לדבר אתך על החזרה לעבודה, הייתי סקרנית לדעת איך את מסתדרת. אולי במפגש הבא...או שתבואי למפגשי אחה"צ.
 
היה הכי אחלה שבעולם../images/Emo70.gif ../images/Emo45.gif

ונתחיל עם
ות לליאור וחנה על האירגון. המקום פשוט נהדר: נקי, שקט, מרווח. אנחנו לא הרגשנו את היתושים (זה כנראה שהם אהבו יותר את שירלי, תומר ואילן
). שגיא, אביו ואני מאוד נהננו במים (לא זוכרת את הפעם האחרונה שטבלתי בבריכה (אפילו בגד-ים אין לי, ונאלצתי לשאול מאמא שלי
). חוזרת על דברי המשתתפים: שיש לנו את הילדים הכי-הכי-הכי יפים. אין עליהם
מקוה שאולי נפתח מסורת של פגישות אחת לשבועיים (או יותר), כי המפגשים הללו ממש כיפיים.
ות לכוולם, ועוד משהו:
לליגו שנראית
בלי-עין-הרע
. חייבים לראות כדי להאמין... וגם אני רוצה תמונות למייל שלי: [email protected]. את אלו שהן נטולות "אבא" ניתן לפרסם כאן.
 

ligo

New member
ואני שוב מסמיקה...../images/Emo9.gif

ואגב- אצל מי המגבת שלנו? (שאני אוכל לישון בלילה בשקט...)
 
הפסדנו הא?!!

איזה מבאסים אנחנו.....
עוד היה הכי קרוב אלינו ובסוף לא באנו...בטח בגלל מיכל והדר
חוץ מזה שיוצאות לנו 3 שיניים עליונות במגביל, הכל אצלנו נפלא
עברנו פעוטון, נורא כייף שם! אנחנו חייבים להראות את עצמנו ולראות את השאר במפגש כלשהו.......
 
למעלה