איך אתם מפיגים את השעמום בין המירוצים?

NYMets Man

New member
איך אתם מפיגים את השעמום בין המירוצים?

תמיד עניין אותי לדעת מה חובבי מירוצים עושים בזמן הפגרות בין המירוצים? האם אתם מתעסקים בצד הרכילותי של הספורט? צופים בספורט מוטורי אחר? בלל מתעניינים בספורט אחר? אולי זה פשוט לא אכפת לכם בכלל?
 

tomerol

New member
האמת

פעם הייתי 24\7 עם פורמולה 1 - קורא כתבות באינטרנט, רואה מירוצים ישנים שהקלטתי (תמיד כיף לראות עוד פעם ועוד פעם את האקינן במונזה, נדמה לי, עושה ספין ומתחיל לבכות
). היום המירוצים די משעממים, ואני שוכח מפורמולה 1 לשבועיים. אגב, אפשר לראות את זה גם לפי הפורומים השונים - בפורום של פורמולה-1.סיאו.אייאל, אין תגובות בכלל למירוץ האחרון בטורקיה (אולי שתיים, במקרה הטוב). פעם אחרי יום כבר היו משהו כמו 50 תגובות.
 

NYMets Man

New member
כי זה היה מירוץ ממש משעמם

אבל בכל זאת זה לא אומר כלום, כי לדעתי יש כאן סוף סוף עונה באמת טובה אחרי שנים שהיה די ברור מי יקח (גם העונות של אלונזו לא היו איי איי איי מבחינת מתח, אולי קצת השניה).
 

tomerol

New member
בכל זאת, שירשורים עם מירוץ רשמי היו ממלאים

משהו כמו עשרה עמודים (פעם). היום במקרה הטוב 4 אגב, 90% מהמירוצים בשנים האחרונות גרמו לי להרדם. גם במירוץ האחרון - אני נרדמתי והתעוררתי כל הזמן, עד הפנצ'ר.
 

Suli

New member
מתעסקים בכדורגל וכדורסל

עד שמגיע יום ראשון (ואז קורה מקרה די נפוץ - אתה נזכר בערך באמצע המירוץ שיש מירוץ, למרות שידעת שיש מירוץ)
 

lb22

New member
הזמן טס...

בודק כל הזמן אם יש חדשות מעניינות באתרי הפרומולה 1 ..... ובעיקר מצפה למירוץ הקרוב...בעיקר זה שמגיע עוד שבועיים.... אחח מונזה מונזה!!! פורצה פורצה :)
 

lb22

New member
תאמת עדיין לא ...

אני עסוק עד מעל הראש בעבודה שלי ולהיות בחדר כושר ולעזור לאחותי לפרוק את הבית שלה כי היא טסה היום בלילה לגור בגרמניה....(גם אני רוצה!) ומה?!?! אלונזו ?!? הולך ?!? לחפש ?!? שם?!? אז זה אומר שקוביצה או היידפלד עוברים למקלארן או שתיהיה עיסקה סיבובית עם פרארי...או משהו לא יודע למה אני מת לראות שילוב של מאסה / אלונזו ביחד או קימי אלונזו ביחד אבל זבלונזו בסאובר זה יהיה מעניין לא פחות.
 

NYMets Man

New member
ומי אמר שתהיה עסקה?

אולי היידפלד יפרוש? בכל זאת הוא כבר עשר שנים עוד מעט בפורמולה ויש לו שני ילדים, או שאולי קוביצה בכלל לא יגיע ל-2009 עם ב.מ.וו ויעבור קבוצה לפני זה... אי אפשר לדעת
 

lb22

New member
תרחישים לא מציאותיים

היידפלד כרגע נמצא בשיא שלו .... קוביצה לא יעבור לשום קבוצה אחרת (יותר נכון אין לו סיבה לעבור לקבוצה אחרת אלא אם כן זה המון כסף) כי הוא צריך לשאוף להגיע למקלארן או פרארי....אלא אם כן סאובר יפתחו מכונית מדהימה... או שרנו יחזרו לעצמם.
 

NYMets Man

New member
וזה בדיוק מה שיקרה לדעתי

הידדפלד כבר לא יתקדם לקבוצה גדולה, כי אין לאף קבוצה גדולה עניין בנהג די וותיק שנמצא בעונת פריצה מאוד מאוחרת, בנוגע לקוביצה, אני מאמין שהוא יעבור בשנים הקרובות לפרארי, מקלארן או רנו (אם יחזרו לימי גדולתם)
 
למעלה