אלא הפנים של הציבור הישראלי??????

טולי88

New member
אלא הפנים של הציבור הישראלי??????

אני מתביישת בתושבי המדינה שהם נותנים במה למשפחת בובליל הנוראה קבלו שכל ותחשבו איך רואים אותנו כולם אם ככה אנחנו תומכים באנשים ערסים שכאלה.
 
את צריכה להתבייש לא בציבור

מדובר פה בהצהבעה חסרת משמעות. זה לא קולות התושבים זה שקל לכל הצבעה זה יותר מ60 אגורות להפקה, שיתבישו להם. אני גם מתבייש בך.
 

winter79

New member
../images/Emo45.gif

אין ספק שיוסי הוא אכן חכם, כפי שנאמר- יש לו חוכמת רחוב. אבל, ומפליא אותי שאנשים לא רואים את זה, ביחוד אלה שצופים בערוץ 20, ולא במה שההפקה מחליטה להעביר, הוא משחק משחק הכי מלוכלך ורוקם מזימות בסתר, שלא לדבר על רמת הוולגריות שלו. שי, למרות שהיה דוממיננטי, היה הכי גבר בבית כי הוא היה דוגרי וישיר ועכשיו שהוא הלך, התוכנית איבדה את המומנטום.
 

Angel Of Moon

New member
את צודקת, הבובלילים צריכים לעוף

אני לא מבינה איך כל הפורום הזה פה נגרר אחריי שני אנשים כל כך מניפולטיביים. אני פעם לא חשבתי שעינב כזאת רעה ואפילו דיי חיבבתי אותה, כי בחורות מהסוג שלה מצחיקות אותי עד דמעות.. מה שאני ראיתי עכשיו מעינב - יש לה יותר מדיי רגשות אשמה על זה שהיא מזרחית, מי היא בכלל שהיא תדבר ככה על אשכנזים? יופי שהיא עושה טובה ומבשלת לכולם, שלא תחשוב שמגיע לה איזה קרדיט על זה, והיא פותחת את הפה על כל העולם חושבת שהיא איזה נסיכה מרוקאית שם. ואבא שלה אדון בובליל נותן לבת שלו יד חופשית , לא מספיק שהוא נותן לה לעשות צחוק מעצמה ולהוציא את כל הגיבוב שטויות שיש לה בראש ולהביא אותם לכדי מילים, הוא בעצמו נחש. הקטע שהם עשו לשפרה עם הלחם, ממש לא פייר. האדון בובליל יכול לעשן 2 קופסאות ליום, לאכול עוגות מתוקות ודברים מלאים בשמן וסוכר אבל העיקר את הלחם המלאאאא שלו הוא צריךךךך מסכןן.. בנאדם חולה!!! זה בנאדם חולה?! היא חושבת שהבית של אבא שלה, ואבא שלה מוכיח לכולם שהוא שולט בהם ממרום יד. אל תשכחו שזה המירוץ למליון, אם הם יגיעו לגמר אני מתפחלצת. לאנשים כאלה לא מגיע מליון, תראו בעצמכם. כמה שאתם מהללים אותם, לא מגיע להם כלום. שניהם היו צריכים לעוף בהדלקות הראשונות של הגריל!!!!!!
אה כן, ואין על הפרידמנים בתוכנית
הם שווים שם את כולם
 
למעלה