אלרגיות ואסטמה, והקשר לכמויות האוכל ולפחמימות באוכל

מקאיירה

New member
אלרגיות ואסטמה, והקשר לכמויות האוכל ולפחמימות באוכל

שלום רב. אני אלרגן ואסתמטי כל חיי. תגובה אלרגית טיפוסית אצלי מלווה כמובן באסתמה, יחד עם גירודים בעור, נזלת והתעטשויות. מאוד טיפוסי. שמתי לב שבתקופות בהם אני אוכל כמויות רבות של אוכל, אני אלרגן יותר. אני יודע שבהתמלאות הקיבה מופרש היסטמין, וזה נשמע לי הגיוני שאכילה עד קיבה מלאה עשויה להביא להחמרה באלרגיה.

כמו כן, אני שם לב לקורלציה די ברורה בין כמות הפחמימות וכמות האלרגיות שלי. יותר פחמימות משמע יותר אלרגיות. יתכן כי ישנה פה גם אלרגיה "סמויה" למזון מסויים, שכן כאשר אני צורך פחמימות שמקורן בפירות אני לא חש בהחמרה אלרגית כלל. אך כאשר המקור עמילני, תהיה החמרה (לאו דווקא עמילן המכיל גלוטן אם זה מה שחשבתם עליו).

אם מחברים את כל זה ביחד, מסתמן מהר מאוד שישנם כנראה קווים מנחים לתזונה אשר מונעת אסתמה ואלרגיות באופן כללי לפחות. הייתי מעוניין לשאול האם קיימים אנשי מקצוע העוסקים באיבחון ומתן תפריט תזונתי למניעת אסתמה ואלרגיות. שוב,לא מדובר בתפריט המיועד להימנע מאלרגיה למרכיב אחד ספציפי כמו במקרה של צליאק וכדומה. מדובר בתפריט כללי המפחית את הרגישות הכללית לאסתמה ואלרגיות באנשים שאלרגנים לדברים רבים כמוני (אבק, צמחים, חתולים, ריצפות, חמצן, כבידה).
 
תזונה

תזונה עשוייה להפיע באופן כללי על הגוף ולכן להחמיר מצבים קיימים אך אין מדובר באלרגיה של ממש
אין גם מומחים לתחום שאוכל להפנות אליהם, אבל אנו משתדלים לתת מענה וייעוץ על כך ואתה מוזמן לךהגיע
כמובן שיש באינטרנט מידע רב על תזונה ואלרגיה כולל הנושא של היסטמין
 
למעלה