אנאלי...... כמה שאלות..

אנאלי...... כמה שאלות..

שלום בנות. אני בת 18 וחצי ואני אשמח אם תעזרו לי פה במשהו. היה לי חבר שאיתו קיימתי יחסי מין לראשונה. לאחר שנפרדנו לא היה לי סיפוק מיני וזה היה מאוד חסר לי. בגלל החוסר, והרצון, הייתי שוכבת מדי פעם עם גברים פה ושם כסטוצים בלבד. החלטתי שאני לא יכולה להמשיך עם זה יותר. ואני לא יכולה לשכב עם המון גברים מבחינה מוסרית ואישית. עכשיו יש לי יזיז שאנחנו שוכבים קבוע. בערך פעם בשבוע. בזמן האחרון הוא לוחץ על מין אנאלי. אני בחורה שמאוד אוהבת סקס ופתוחה לדברים חדשים ורוצה להתנסות בהכל. אבל מזה אני מאוד חוששת. חוץ מזה שזה נורא כואב בהתחלה לפי מה שהבנתי, גם שמעתי שזה יכול להיות מאוד לא היגייני (וגם נורא מפדח) כי לפעמים יכול להיווצר מצב שעוד נשארו שאריות שם בפנים (סליחה על הפירוט ניסיתי לעדן את הדברים כמה שאפשר). אני מאוד אשמח אם תתנו לי כמה עצות לגבי מה לעשות לפני זה, ובזמן ש. מי מה איך וכמה. תודה תודה תודהה!
 
רגע לפני שאת רצה לאנאלי....

יקרה, נשמע שאת רצה ממקום למקום, לא סגורה על עצמך, נורא רוצה להתנסות מינית מנגד מאוד כועסת על עצמך שאת לא עושה מה שהלב שלך מבקש... כל הריצות האלה לא עוזרות לך לשבת רגע עם עצמך ולבדוק מה את רוצה בעצם, מה היה עושה אותך שמחה ושלמה בלי כל הצלצולים והדרמות והריגושים. אנחנו מכורים לריגושים אבל הם גם עולים לנו ביוקר. נשמע שיש בך משהו שלא מאוזן לגמרי בבחירה בין ריגוש והצורך להנות לבין מה שעושה אותי מאושרת בסופו של יום. האם את נהנית בסקס עם היזיז? האם לא היית מעדיפה סקס בקשר מחייב? האם את מאוהבת בו ורוצה יותר מזה, או שאת מסופקת ממה שיש ביניכם ומוכנה לוותר על קשר אחר? האם את מוכנה לעשות סקס אנאלי כדי לרצות אותו או כי את באמת רוצה לעשות איזשהו סוג של שינוי במיניות שלך ולהרחיב את המנעד המיני? מציעה לך לבדוק עם עצמך מה את רוצה, ואם זה אינטימיות ואהבה, לא הייתי ממהרת לעשות סקס אנאלי עם יזיז.
 
במקרה שלך....

כנראה מהפה....
 
אני מבין שאת/ה מדבר/ת

מניסיון... אגב שם המשתמש שלך שוקו אמור לרמוז על משהו? משקיע בב"ש
 

קרמבה19

New member
כמה דברים חשובים, לפני הדהירה....

קודם כל, מנסיון אישי והרבה אכזבות, אני כבר פחות מאמינה במיסוד קשר מיני. כי ת'כלס- צריך מאוד להיזהר. כי זה על הגבול. השאלה אם את אוהבת את הבן אדם. כי אנחנו- במיוחד הבנות- מה לעשות, לרוב מתאהבות. זה היה דבר ראשון. דבר שני, לא חושבת שמין, בכל צורותיו, מהנה עד כמה שיהייה, לא אמור לבוא בגלל לחץ מסויים. ופי כמה מין אנאלי. מדוע? גם את זורמת מחשבתית ואת לא סגורה על עצמך- שרירי פי הטבעת לא יהייו רפויים. במקרה הטוב הבחור פשוט לא יצליח להיכנס. אז אל תעשי לעצמך טראומות סקס. גם לא אנאלי-כי אם עושים זאת נכון. זוהי חוויה צרופה. ובקשר להיגיינה- נכנסים עם קונדום ומורידים אותו אחרי. ולעולם- אבל לעולם לא מעבירים בין החורים!!!! בהצלחה, אבל בדאגה גדולה רותם
 
למעלה