אני אוהב אותך...

ב א ר י

New member
אני אוהב אותך...

להגיד אני אוהב אותך זה להרגיש את חום השמש ביום סגריר להגיד אני אוהב אותך זה להיות ביחד גם שכל אחד לחוד להגיד אני אוהב אותך זה לטעום את נשיקת אהבתך איתי להגיד אני אוהב אותך זה לחוש את החום והפעימות שבלב להגיד אני אוהב אותך זה להיות מחובק איתך מתחת לפנס רחוב להגיד אני אוהב אותך זה לראות קשת צבעונית בין ליבי לליבך להגיד אני אוהב אותך זה פשוט להרגיש אותך בכל חלקי גופי להגיד אני אוהב אותך זה כמו להביט אל הכוכבים ולדמיין אותך להגיד אני אוהב אותך זו כל המלכות הגדולה ביותר עבורי ועבורך להגיד אני אוהב אותך זה להרגיש את כל הפרפרים האלה בפנים שם להגיד אני אוהב אותך זה הדבר הכי קל להרגיש ולהגיד לך להגיד אני אוהב אותך זה אולי בעצם בגלל שאני אוהב אותך אז, פשוט אני אוהב אותך ילדונת משהו שכתבתי לא מזמן עבור אותה אחת שהייתה בליבי... וליאן אני מקווה כי כעסך כלפיי עבר. בארי
 

ליאן.

New member
האמת..

הוא גָבר מאז התנחלת פה למרות הכל. דרך אגב, כדאי שתציץ בהודעת המנהל האומרת כי זה איננו פורום אהבה, ופורום אהבה... אתה יודע היכן למצוא אותו, נכון ?
 

ב א ר י

New member
אז מן ההנחה...

את יכולה למחוק את כל הודעותיי כאן. ותודה בכל זאת. בארי
 

deyulia

New member
אני אוהב אותך....

אני חושבת שכדאי היה להגיד את המשפט הזה במצבים שתארת אותם בשיר ולא אחרי שהיא איננה או כועסת , והרגשת האהבה האמיתית מגיעה לדעתי לא במצבים מושלמים של "ביחד " אלא בזמנים קשים כשלא הכל מושלם כך מתגלה האהבה האמיתית.
 
למעלה