אני נוסעת שבוע הבא עם חברות לאילת ורציתי לדעת

TheGhostOfYou

New member
אני נוסעת שבוע הבא עם חברות לאילת ורציתי לדעת

ולשאול מס' דברים: 1. אנחנו מאוד רוצות לעשות בננה באילת, אז באיזה מקומות אפשר לעשות (לא רק מקום, נגיד חוף "-"... אלא הכוונה גם לחברה באילת שאחראית על זה - כדי ש אוכל לבדוק כל מני פרטים עליה באינרנט)... אנחנו שש בנות, אז כמה זה יעלה לדעתם לכל אחת בערך לחצי שעה? צריך להזמין מראש או שאפשר פשוט לבוא לשם, לעמוד בטור ולארגן שם הכל? 2. אנחנו רוצות ללכת איזה פעם אחת למסעדה מגניבה כזאת... למשל שמעתי שיש את המסעדה "כוכב הים האדום" שהיא מתחת למים. זה היה ניראה לי כמו מקום מצויין ללכת אליו עד שראיתי את התפריט - לא ממש אוכל שאני אוכלת. יש לכם אולי רעיון לעוד מסעדות מיוחדות או שוות? ניסתי לחפש באינטרנט תשובות לשאלות שלי ולא מצאתי, ולכן אני ממש אודה לכל עזרה שתתקבל!
 

בא לבד2

New member
קודם כל ברוכה הבאה לאילת..

אם אתן נמצאות במלון כלשהוא אז שם יש לכם עלונים אם כל החברות שעושות ספורט ימי,בננות,וכו'.. בחוף של הרויאל ביץ יש חברה שעושה רק שכחתי את שמה.והם אחלה. ולא מזמינים מראש בננות.פשוט באים ועושים. כוכב הים האדום זה יותר בר מאשר מסעדה.מקום מאד נחמד המיוחד בלילה. יש מסעדות מצויינות באילת.השאלה מה אתן מחפשות איזה סוג?ומה התקציב שלכן? הפשוטות זה הדודא שזו מסעדה ישראלית שנמצאת בחזית של מלון דליה.והאוכל שם בדיוק כמו בנאפיס. יש את אחלה במיתחם החמאם מול מלון מגי'ק פאלאס שזה שיפודיה.וזו רשת למי שלא מכיר. יש את שיפודי אילת הוותיקה גם אוכל טעים ולא יקר. ויש המון מסעדות יוקרתיות יותר.אבל מעולות כמובן. תגידי מה את מחפשת ואני אגיד לך..
 

TheGhostOfYou

New member
קודם כל תודה רבה../images/Emo13.gif

אנחנו לא נימצאות במלון, אלא באכסניית פנינת הים. מכיר? איך המקום? וכמה בערך יעלה לכל אחת (אם אנחנו שישה) לנגיד חצי שעה להיות על הבננה? איזה סוג מסעדות? מסעדות מיוחדות...לא משהו רגיל (וכשאני אומרת רגיל אני לא מתכוונת לאוכל, אלא למקום עצמו, לעיצוב), כמו שנגיד אמרתי: כוכב הים האדום זו מסעדה שהיא מתחת למים - זה מיוחד. יש מסעדות מיוחדות אחרות? ובקשר לתקציב - הוא לא בשמיים, תקציב רגיל של עד 50 למנה. ושוב המון תודה!
 

בא לבד2

New member
לא מכיר אכסניות..

כל אחד לוקח כמה שבא לו על הבננות.זנ שוק חופשי אין הגבלת מחירים. אין לי מושג כמה עולה. כמו שכתבתי בהודעה הקודמת הדודא,ואחלה מאד זולות ומתאימות לתקציב שלך שאמרת.ויש להם אוכל טוב. מסעדות עם עיצוב יפה עולות גם יותר כסף.הן יוקרתיות. יש לכן את פארק אבניו מול פארק אופירה צמוד לדן פנורמה.שזה בר מסעדה,מקום מאד יפה,ומושקע. ובלילה הוא הופך להיות יותר בר.בסגנון של הסוהו אם את מכירה. השאטו בעיר המלכים שזה סושי בר אחלה של מקום מוזיקה טובה. כמו שאמרתי לא חסרות מסעדות מיוחדות באילת.תמיד תלוי בתקציב.
 
למעלה