אתם ממליצים על הדיסק Jazz?

RIP619

New member
אתם ממליצים על הדיסק Jazz?

כי יש שם את don't stop me now שזה שיר ממש יפה אבל אני לא מכיר משם עוד שירים.
 

nkotb

New member
אני ממליצה על כל הדיסקים של קווין

כי הם כולם פשוט מעולים. אבל אם כבר שאלת על ג'אז: הנה השירים שיש בדיסק: 1. Mustapha 2. Fat Bottomed Girls 3. Jealousy 4. Bicycle Race 5. If You Can't Beat Them 6. Let Me Entertain You 7. Dead On Time 8. In Only Seven Days 9. Dreamers Ball 10. Fun It 11. Leaving Home Ain't Easy 12. Don't Stop Me Now 13. More Of That Jazz 14. Fat Bottomed Girls (19... 15. Bicycle Race (1991 Bon...
 

mysterious V

New member
ממליץ!

זה דיסק שכשאני רוצה לשמוע משהו יותר כבד ואיכותי וקווין, אז זה מה שאני שומע. סקירה קצרה של השירים: 1. שיר ענק! מגניב ומעורר. מכאן ואילך לפי אהבתי/ לא אהבתי: 2.אהבתי 3. אהבתי 4. ככה-ככה. 5. אהבתי 6. אהבתי 7. אהבתי 8. אהבתי 9. אהבתי 10. לא אהבתי 11. לא אהבתי 12. אהבתי 13. לא אהבתי. לסיכום, יותר שירים טובים מאשר לא טובים. מומךץ בחום!
 

Teo Toriatt

New member
דיסק מורכב

יש בו גם את Fat Buttom girls ו Bycicle race שהיו להיטים לא קטנים (אולי בזכות הקליפ המרנין של Bycicle Race אבל זה נושא אחר...) שאר השירים אנונימיים ולא כולם יאהבו אותם. אישית אני מאוד אוהב את Mustafa בלל המקוריות ו Dead on time בגלל המסר... All of that Jazz בסוף הוא יציאה גרועה אבל לא חייבים לשמוע אותו. סה"כ דיסק טוב (גם אם קצר....)
 
למעלה