עוד משהו
בחלק מהמיקרים, לסליק מקדימה יש השפעה כזו על ההתנהגות. אצלי בהוסאברג סליקים של מישלין ברכיבת כביש מתחילים הד שייק ב 128 קמ"ש, וב 132 הם חריפים מדי מה שגורר סגירת גז. התופעה לא קיימת באותה רמה עם המצלר סליק. במסלול לעומת זאת, אפשר להגיע יותר מהר עם המישלין סליק כי הרעידות החריפות שונות קצת - הן מגיעות לרמה מסוימת ואינן מתגברות. אני חושב שזה תלוי בלחץ אוויר נמוך יותר במסלול ובתנוחת רכיבה שונה לעומת רכיבה בכביש. גובה המזלג במשולשים גם חשוב. קח בחשבון שאתה כמעט לא מעמיס את הקידמי באופנוע שלך, כך שאם אתה יושב קצת יותר מדי אחורה בשילוב מזלג גבוה (נמוך במשולשים) וכנף לא מחוררת, יש לך מתכון בטיוח לחוסר יציבות במהירות גבוהה.