בואנו טאדרה דה נונקה/ארוז קון לצ´ה

אורנה 1

New member
בואנו טאדרה דה נונקה/ארוז קון לצ´ה

ארוז קון לצ´ה 1 כוס אורז 4 כוסות חלב (רצוי חלב על הבוקר של תנובה בטעם וניל) 1 כוס מים פושרים 15 כפות סוכר (3 כפות סוכר לכל כוס נוזלים) 3 כפות קורנפלור אופן ההכנה שוטפים היטב את האורז ומשרים אותו במים כחצי שעה . מרתיחים את החלב + הסוכר ומוסיפים את האורז. בוחשים טוב ומביאים לרתיחה נוספת. מבשלים על אש קטנה עד אשר האורז רך וסופג את מרבית החלב. כשהאורז רך מוסיפים לו את כוס המים + קורנפלור (יש לבחוש את הקורנפלור בתוך המים בכלי אחר (למניעת גושים) ואחר כך להוסיף לאורז המבושל בחלב) יש לבחוש כל הזמן עד לעיסה סמיכה, מורידים מהאש ומקררים. קישוט - עם ההגשה ניתן לבזוק קצת קינמון גיוון - למעוניינים בטעם נוסף ושינוי צבע האורז (שלא יישאר לבן) אפשר להוסיף 2 כפות קקאו בתחילת בישול החלב עם האורז. תיהנו - צ´ופר לוס דהדוס נ.ב. המתכון הוא מבית אימי. אם תרצו יש מתכון נוסף של סוזי דוד שהוציאה לאור את הספר "המטבח הספרדי" אוכל להביא אותו בפניכם
 

avielss

New member
אלמה אסקריבה לו בואנו בואנו../images/Emo8.gif

אי קה נו אגאס טעויותס יו טה בו אזר לבדוק
 

אלמה

New member
פרה טודוס

נו דמנדס קומו סליו - קה נו סליו נאדה. מתי אל ארוס קון אל אווה פה מדיה אורה...אמה, אסתה אורה פסו, אי אותרה אורה פסו - פסו אל נוצ´ה תודו. אי נו ריזי. ובמילים אחרות... אל תשאלו איך יצא - כי לא יצא כלום. שמתי את האורז עם המים לחצי שעה....אבל, השעה עברה ועוד שעה עברה - עבר הלילה כלו ולא בישלתי כלום. הערב....הערב אני מקווה שאספיק. (בלי נדר)
 

רותי ב.

New member
הוספתי למתכונים. וגם הערה ../images/Emo20.gif

המקום ש´שוריין´ לכותב המאמר מאד מוגבל. אם יהיו מתכונים נוספים, של כותבים אחרים, ארשום בשם הכותב "כותבים שונים" ואת הקרדיט למי שהביא את המתכן, אציין כמו עכשיו רק יותר בהבלטה ליד המתכון עצמו.
שככה, אבל אין ברירה.
 
למעלה