בעיה עם דומיין שרכשתי

ThumbeIina

New member
בעיה עם דומיין שרכשתי

אני רכשתי לפני פחות מחודש דומיין מאתר אחסון ישראלי קטן.
דווקא אחרי הרכישה התחילו איתם הבעיות, לפני זה השתמשתי באחסון החינמי שלהם.
הסיבות שאני רוצה לבטל את העסקה הן:

1. הסיבה העיקרית שהם לא נותנים לי להעביר את הדומיין, החלטתי בסוף לבנות אתר ב wix וביקשתי מהם שיסדרו ככה שהדומיין יוביל לאתר שלי ב wix.
הם ענו לי שהם לא מעבירים דומיין חינמי (לא טרחו לבדוק אם הוא חינמי או ששילמתי עליו, ואני שילמתי עליו) ובאתר שלהם כתוב שאפשר להפנות את הדומיין, וגם לא נראה לי שזה חוקי לא לתת.

2. השירות שלהם על הפנים, כמו בסעיף למעלה שהם לא טרחו לבדוק אם הדומיין שלי חינמי או לא, אבל אולי זה לא כל כך מפתיע כשהם פונים אלי בלשון זכר כשהשם שלי מופיע בכותרת של כרטיס התמיכה שפתחתי אצלם והשם שלי יכול להיות רק לבת. כשפותחים אצלם כרטיס תמיכה כתוב שמי שרכש אחסון או דומיין יקבל מענה תוך שעתיים ומי שלא תוך ארבע שעות, בפעם הראשונה שפתחתי אצלם כרטיס הם ענו לי תוך כמה ימים, וזה בסדר אני לא מצפה שבאמת בעלים של אתר קטן ישב 24/7 על המחשב אבל למה להבטיח משהו שאי אפשר לקיים?

3. הבעיות שיש להם באתר, בהתחלה כשאחסנתי אצלם את הקצבים של האתר כשהייתי מעדכנת קובץ ומעלה מחדש לאחסון היה לוקח לו המון זמן להתעדכן, הוא היה מציד לי את הישן, ולפני כמה ימים נמחקו לי יותר משבעים קבצים מהאחסון שלהם.

בעיקרון נראה לי שהצלחתי לסדר את ההפניה לwix בהגדרות, רק שב wix כתוב שצריך לחכות 60 ימים מאז רכישת הדומיין כדי להעביר אותו, ואני לא יודעת אם זה באמת יעבוד והחברה האלה שקניתי מהם בטח שלא יעזרו לי.
מה אני יכולה לעשות? הייתי מעדיפה לבטל את הרכישה אצלם ולקחת מחדש דרך wix אני לא יודעת אם זה אפשרי, בעיקרון לא חשבתי לעשות בעיות למרות שב wix מגיע לי דומיין בחינם, אבל אני לא רוצה להמשיך להיות לקוחה שלהם.
האם העובדה שהם מטעים יכולה לעזור לי בביטול? הם כותבים באתר שאפשר לכוון את הדומיין לאתר אחר.
 
למעלה