גברים-אני חייבת לדעת

גברים-אני חייבת לדעת

לצערי הרב, לא התברכתי בחזה פמלה אנדרסון שופע וזה עוד בלשון המעטה. לאחרונה התחלתי לחשוב על לעשות ניתוח הגדלת חזה. אני חייבת לציין שבכל המערכות יחסים שלי לא היה גבר אחד שאמר לי תעשי את זה או התלונן יותר מידי על החזה הקטן שלי, אבל אני מתבאסת עליו ורוצה לעשות את השינוי הזה. אני קוראת על זה בכל מיני מקומות אבל לא היה לי את האומץ לשאול את מה שהכי מטריד אותי: האם כשאתם נוגעים בזה זה מרגיש לכם שונה מחזה רגיל? תחושה שונה? ואם כן? זה מגעיל? כי זה אחד הדברים שימנעו ממני לעשות את זה...אני מעדיפה שלא ידעו שעשיתי את זה. אז גברים- קדימה איך זה מרגיש???
 

eliUSA

New member
יש

שאוהבים חזה גדול ויש שלא הכלל אצל רבים הוא MORE THEN A MOUTHFUL IS WASTE
 
אני יכולה להעיד

שגם אני דאגתי איך זה יהיה לפני שעשיתי, אבל עכשיו כשאני אחרי זה נראה כל כך טוב שממש לא איכפת לי:) בעלי אומר שאין הבדל משמעותי וגם אם בהתחלה זה היה לו מוזר הוא התרגל והוא אוהב את זה. בכל מקרה איפה שלא תעשי אם וכאשר תחליטי שאת רוצה תוודאי שהרופא הוא מנתח מומחה עם תעודות ושאת בוחרת בדיוק את הגודל שאת רוצה ולא מקשיבה לדעות של אחרים. אני מצרפת לך טיפה מידע שעזר לי לפני שעשיתי. בהצלחה
 

שמטוv

New member
../images/Emo65.gif.........

ערב טוב.... בכנות...מניסיון...הכי טוב שזה...טבעי . טבעי זה הכי, שיהיה אמיתי ..בלי פירזול אמיתי בתחושה טבעי בתכולה לא יד שניה בלי סמני חיתוך, או ריתוך בלי שינוי במרקם. לא אוהב את תחושת הג'לי המוס זה נראה עמוס. צבע העור בקור נראה כחלחל כמו אחד שקם לתחייה הוורידים הופכים בולטים יותר כמו אצל מרים משקולות. במהלך הסקס יוצאים מהפוקוס לשברירי שנייה - זהירות לא ללחוץ זה לא האמיתי שחלילה לא התרחש אסון לזוגתי. לפעמים זה מוסיף זה מפרה, זה מגוון מהנה מגרה, זה חדש .......כמו מרצדס מהשכרה.......אשכרה זה לא שלך........... ....תמשיכי להיות כמו שאת...בלי תחפושות.....ובלי סיכונים... . זאת היתה דעתי....הרבה אושר. בהצלחה.
 

פרסאוס

New member
מרגישים ורואים. ככל שהמנתח טוב יותר

רואים ומרגישים פחות. אני לא מכיר מנתח ישראלי אחד ברמה של מנתחים ב LA ואני מכליל ברשימה את טובי המנתחים שראיתי עבודות שלהם (בלי לנקוב בשמות כמובן, לא מתחשקת לי תביעה). באירופה ובארה"ב ראיתי דברים די מדהימים, שהרגישו אחידים וללא תפרים או צלקות אבל עדיין לא הרגישו טבעיים.
 

xorgad

New member
כגבר אני אומר לך...

כשאני יודע שהחזה של האשה שבמיטה שלי הוא אמנם "יפה" אך עשוי מסיליקון - אני חש כמעט גועל. אל תגדילי את החזה שלך, זה בסדר וחצי!
 

אטיוד5

Active member
לא יודע

לא הייתי עם אשה ביונית. מה שאני כן יכול לתרום פה - חזה קטן יותר חביב עלי מחזה פרתי דמוי פומלה, אנדרסון או לא אנדרסון.
 

agapio

New member
אל תגדילי

כבעל נסיון בנושא חזה מלא סיליקון אולי יפה אבל בטוח לא סקסי הייתי אומר אפילו דוחה. השאלה את מי את רוצה לרצות. בן הזוג לא יואב את החזה החדש (לא נעים למגע) לעומת זאת יהיו אולי מי שיזילו ריר.
 

chingoya

New member
כלומר

להגדיל עם סיליקון ובמידות לא פרופורציונאליות (אוחח..). כמובן שבטח קיימים היום כל מיני חומרים אחרים מלבד סיליקון, אך לכל אחד יתרונות וחסרונות. מה זה חזה קטן?
 

פיליטון

New member
אל תעשי את זה

את לא תרגישי שלמה עם עצמך. תהיי את, על כל מה שיש בך. אם היום תשני משהו בשביל למצוא חן בעיני גברים, מחר תשנים גם דברים אחרים ותאבדי את עצמך בדרך. הישארי את.
 

כחלחל

New member
טבעי

טבעי זה הכי גם אם קטן גם אם לא עומד העיקר שרגיש, מגיב, ומוכן שיטריפו אותו נכון?
 

ונוO

New member
אין על טבעי !

התחושה... לא מוכנה לוותר עליה בעד שום הון, ובטח לא למען מבטים נוספים... אחד האיברים האירוטיים ביותר של האישה, כל שינוי בו גורם ל...טשטוש/איבוד תחושה... שווה לך???
 
למעלה