גברים,לשם שינוי אני צריכה אתכם

fire queen

New member
גברים,לשם שינוי אני צריכה אתכם

אז ככה,ן אני שפויה,אני זקוקה לעצת גברים,גם זה קורה ביולי הכרתי מישהו בן 27(תמיד עם מבוגרים ממני )אני בת 18 וחצי.הוא נרא אהב את הפתיחות שלי לחיים ואת הקלילות ואת זה שהייתי שונה מהמון בנות כך הוא טען,הוא לא הצליח לקרוא אותי ונדלק על הווירדית שבי,הקשר שלנו היה ביוליים נחמדים בפאבים וסקס וכך היה טוב לשנינו באיזשהו שלב עברתי קצת תקופה לא נעימה וניתקתי כל קשר לאחר חודשיים בערך הרמתי טלפון וחזרנו לקשר הבנאדם הזה כל כך קליל שיכלתי לסנן אותו שבועות ולתת כל תירוץ בעולם והוא היה סולח עד היום אני ככה ולא כי אני רעה כ,אלא כי לא תמיד בא לי לשמוע ממנו או לדבר איתו ואני חושבת שהוא עם עצמו העלה הילוך לגביי,עכשיו לעזאזל הוא לא מכוער יש לו כסף וכידוע לי בחורות,למה לעזאזל הוא לא מרים ידיים מה זה אומר אם הוא ממשיך להתקשר ונותן לי לסנן אותו כשבא לי,זה לא שאני רוצה שייעלם ויקבל עליי קריז פשוט אני מנסה להיכנס לראש הזה כי הקשר שלנו גם כך מושתת על סקס ובילויים אז אם לא אני אז מישהי אחרת על מה בידיוק הוא לא מוותר?@! תודה מראש
 

seeyou

New member
18+27=45 זה הגיל שלך רשום בכרטיס

אז מה לא ברור? למה הוא חוזר אליך? טוב לו איתך! בין הגברים אומרים:כאשר הזיין עומד-השכל בתחת! בדרך כלל ,יותר בנות או אפילו נשים נשואות עם ילדים,עוזבות בית,משפחה,ילדים בגלל אהבה בוערת... בוערת כול כך שנשרפים!
 

fire queen

New member
קשה לי להאמין שזאת הסיבה

תבין זה גובל בפטתיות,מה שגורם לי להתרחק יותר ,כמובן אחח,לפעמים רק תן לי להיכנס לאנשים אל תוך דרכי המחשבה
 
את בטח רק זיון בשבילו

בין לבין הוא בטח מזיין אחרות. או לחלופין אולי הוא סתם אפס ולא ממש הלך לו חוץ ממך אז הוא לא מוותר עלייך,
 
צר לי לאכזב אותך,

אבל זה כלל לא קשור ל"להרים ידיים". פשוט נוח לו מאוד שיש בחורה שמתקשרת אליו פעם ב... לא מזיז לו לא לראות אותך, אבל כשאת מתקשרת, היות והקשר מושתת על בילויים וסקס, הוא יודע שאת זה הוא יקבל שוב, והיות ואת לא באה בדרישות של מעבר לזה - הוא לא מרים ידיים. לא נעים לומר, אבל כמו שמישהו כבר טרח לומר לך ישירות, אני חוששת שאת רק זיון בשבילו. תראי שברגע שתבואי בדרישות חדשות הוא "ירים ידיים" מאוד בקלות. כשיש לגבר הזדמנות לזיין - הוא יזיין. נקודה.
 

JONE BOY בת

New member
אז ככה

במשפט אחד: הבחור נשמע לי נקבה אמיתית. חח אמנם זה נכון שכשלגבר יש זיון הוא יזיין , אבל כפי שאמרת , הוא יכול למצוא זיון בכל מקום וכפי שאני מכירה גברים הם לא ממש ממשיכים לקרקר אחרי שקיבלו את מה שרצו. הם כן ישמחו אם תתקשרי ותמיד ישמחו להפגש בשביל לזיין אבל הם לא ירדפו אחרייך כמו שאת מספרת. לכן , הבחור נשמע לי דיי נקבה וזה דיי הגיוני שתרגישי צורך להתרחק ממנו עם אופי כזה.
 

fire queen

New member
מודה לכם!

תודה על התגובות וההיבטים,ממש חומר למחשבה בסוף גם התשובה תתקבל תודה מראש
 
למעלה