גם אצלכם מרגע החתונה הרחם עבר להיות נחלת הכלל?

The Blue Fairy

New member
גם אצלכם מרגע החתונה הרחם עבר להיות נחלת הכלל?

מילא משפחה וחברים קרובים, שאני מקבלת באהבה הערות על "מתי נכד\נין\אחיין"
אבל זה לא יאמן איך לאנשים פחות קרובים יש את החוצפה להעיר, לשאול..ומישהי אפילו הגדילה לעשות - הניחה לי יד על הבטן ושאלה "נו...מתי יהיה?"
מעניין איזה נושא ימצאו להציק עליו כשכבר יהיה ילד
 

haych

New member
לא

ההערות היחידות שמתקבלות מגיעות מהמשפחה. מהמשפחה שלי-באמצעות רמיזה עדינה (למשל כשאני מספרת על חברה שעוברת טיפולים, או על חברה שהפילה אז אמא שלי אומרת לי שכדאי שאני אתחיל לנסות כי אני לא יודעת מה יהיה) או כל מיני הערות מאחותי שמבקשת אחיינים (אח שלי גר בחו"ל ככה שאני האופציה הכי זמינה לייצור אחיינים). מהמשפחה שלו ההערות מגיעות קצת יותר בבוטות. אמא שלו למדה שלא כדאי לה לנג'ס לי ולכן מדי פעם זורקת הערות בבדיחות הדעת ומיד מעבירה נושא, אבל אחותו מעירה לי בלי לדפוק חשבון ומותחת ביקורת חופשי.
אבל אנשים פחות קרובים? לא שמעתי שם מילה.

וכשכבר יהיה לך ילד יציקו לך על: א. איך להלביש/להאכיל/לגמול/לשחק איתו כי הרי כולם יודעים הכללללל הרבה יותר טוב. ב. שתביאי לו עוד אח.
 

haych

New member
סיפור משעשע

יש לי אחייניות תאומות בנות 4. השבוע אחותי שולחת לי הודעה שאחיינית 1 התחילה לשיר את השיר אחותי הקטנה, ואחיינית 2 התעצבנה ואמרה: "אני לא קטנה!!" אז אחיינית 1 אמרה לה: "לא דיברתי אליך, דיברתי אל התינוק של haych ושל א'. הלחץ והפולניות מתחילים כבר בגיל הזה
 

יעל329

New member
זה לא לעניין אבל כן

אצלי לפחות זה היה ככה. אנשים נדחפים בצורות ממש חצופות, כאילו חייבים להם דין וחשבון. אני נהגתי "לייבש" את אלו שממש חצופים ומרשים לעצמם (כל מיני אנשים לא קרובים שנדחפים) באופן שהם לא העזו להציק יותר.
את הקרובים והמשפחה קיבלתי יותר בהבנה.
 
למעלה