דלקת ראות חוזרת

Valentin9

New member
דלקת ראות חוזרת

שלום. אובחנה אצלי דלקת ראות. הרופא משפחה רשם לקחת זינט ורוקסו למשך 10ימים. לצערי לא הצלחתי לשתות את שתי התרופות במקביל כי חשתי ברע, אז הפסקתי עם הרוקסו והמשכתי רק עם הזינט. בסוף הטיפול כבר היה נדמה שהבראתי אבל כעבור שבוע הדלקת ראות חזרה, הפעם בלי חום בכלל רק תחושה רעה בכללי.
הרופא שלח אותי להתאשפז בבית חולים אך לאחר בדיקות שחררו אותי הביתה בלי לתת איתי שום תרופא בעצם, גם הרופא משפחה לא נתן שום תרופה נוספת ושלח לקבוע תור למומחה ריאות. התברר שהתור למומחה רק בעוד שבועיים וחצי ובתור אדם עובד לא יכול לחכות כל כך הרבה זמן בלי מעשה.
אז בינתיים התחלתי לקחת את הרוקסו150 שנתנו לי בהתחלה (נשאר לי חבילה כמעט מלא פחות 2 כדורים) האם יש סיכוי שזה יעזור? בתחושה שלי, אחרי יומיים נדמה שיש שיפור
 
דלקת ריאות

הי
אתה לא בפורום הנכון - ראומטולוגיה זה לא רפואת ריאות
בכל מקרה כפנימאי יכול להגיד לך שבאופן כללי זינאט זה לא טיפול ככ טוב לדלקת ריאות - זה נרשם הרבה עי רופאי משפחה, אך זו אנטיביוטיקה שאינה נספגת טוב לריאות (לשתן זו אופציה טובה).
רוקסו מכסה לא רע מזהמים מסויימים - ולכן יתכן שאתה מגיב עכשיו טוב יותר

בכל מקרה, אני לא מספיק מכיר אותך ואת המקרה שלך, אז קשה לי להמליץ מרחוק. אבל אם אתה אדם בריא יחסית וזו דלקת ראשונה - לא מבין למה צריך מומחה ריאות. אם מצבך סביר, אין קוצר נשימה, לרב ניתן לטפל בזה בקהילה עי רופא המשפחה - יתכן שצריך שינוי אנטיביוטי או לתת לרוקסו לעבוד עוד קצת אם הוא עוזר
 

Valentin9

New member
תודה רבה על התשובה

אני בחור צעיר ובריא אבל עם דלקת ריאות שלישית תוך 4 שנים כיוון שעובד במקום קר מאוד.
 
למעלה