האם הבעיה בי?

SomeGirl90

New member
האם הבעיה בי?

שלום יש לי שאלה שלא נותנת לי להירגע אז בואו נתחיל קודם עם הסיפור (תנסו לקרוא עד הסוף ולהבין): אני בת שנמשכת אל גברים בעצם כמו כול בת נורמלית, אבל אני לא נמשכת לסתם גברים או שיותר נכון בנים בני גילי אלא ההפך. היום אני בת 17 ותמיד (חשוב לציין את אדון ה"תמיד" בסיפור הזה) נמשכתי לגברים יותר מבוגרים ממני! מאז שאני מכירה את עצמי תמיד העדפתי גברים יותר מבוגרים ממני. מה הסיבה? אין לי תשובה ברורה אבל אני אנסה להסביר: אנשים שמכירים אותי אומרים שהתפתחתי די מהר (אני מתכוונת מהבחינה השכלית). הצלחתי להבין דברים שילדים בגילי עדיין לא ידעו, למדתי לעבור דרך בעיות שילדים בגילי כנראה לא עברו וככה צברתי ידע והתחלתי להיסתכל על העולם מזוית שונה ואחרת. פשוט ילדים בני גילי לא מעניינים אותי, הדור התקלקל ופשוט אני לא מוצאת על מה לדבר איתם. הם חיים בדרך שונה, חושבים אחרת וכו'. אני מבינה שזהו אדון העתיד ואין לאן לברוח מזה, אבל הם פשוט לא מעניינים אותי! לדוגמא: חברות שלי (בנות גילי) מדברות כול היום רק על נושא אחד שזה התחתונים של בר רפאלי ובנים בני גילי מדברים גם על בר רפאלי אבל על במישור אחר שהוא התחת של בר רפאלי ושום דבר אחר. נכון שגם על זה צריך לדבר אבל צריך לגוון בחיים כדי שיהיה בהם טעם! וגם כשהם יתבגרו הם לא ישתנו ולא יהיו כמו הדור של פעם. בהיותי בת 17 אני נמשכת לגברים יותר מבוגרים ממני זה יכול להיות בן 25,30 אפילו 35 אם לא יותר!לא מפריע לי להיות בקשר עם גבר שיהיה גדול ממני ב- 20 שנה. למה? זה קשור למה שהסברתי קודם יש על מה לדבר איתם, הם שונים, הם יכולים להבין אותך, הם יותר מעניינים! וכן יצא לי לדבר עם כמה כאלה ופשוט נהנתי להיות בחברה שכזאת הכול שונה שמה! מעניין לי שמה. סיבה ב' כי גברים שיותר מבוגרים ממני קצת יותר רומנטיים. בדור שלי (שזה ילדים בני גילי+-) הבנים רוצים רק כמה שיותר להכניס את הבחורה למיטה אפילו אם זה אחרי חודש של הכרות. זה הכול שום דבר מעבר. גברים יותר מבוגרים ממני גם רוצים להכניס בחורה למיטה, אפילו אם זה כמה שיותר מהר הם תמיד יהיו יותר רומנטיים הם יעשו את אדון "הכמה שיותר מהר" ליפה, רומנטי ומעניין. לסיכום: יש הבדל ענק בין "גברים" בני גילי לבין גברים יותר מבוגרים ממני והוא מתבטא ב-: יחס, קישורי חיים, שכל, אהבה אפילו הסקס עם גבר מבוגר יכול להיות הרבה יותר נעים ומעניין נראה לי. חלק מאנשים חושבים שזה לא נורמלי לחשוב ככה כמו אני ואבל זאת הדעה האישית שלי. השאלה שמטרידה אותי: האם משהו לא בסדר אתי וממה זה נובע?
 

liat184

New member
תשובה :)

שמעי אני באותו מצב שלך אני בת 18 וחצי וחבר שלי בן 27 וממש טוב לי איתו. את כנראה יותר בוגרת לגילך וזה מה שמתאים לך ואת מסתדרת אם זה אל תשימי על מה שאנשים אומרים הם אוהבים לדבר אם טוב לך איך שאת אז זה מה שהכי חשוב
 

אורמור

New member
SomeGirl90 שלומות

צר לי לציין שנכנסת לפורום שעל דלתו רשום כי הכניסה מגיל 18 ומעלה את מצהירה שאת רק בת 17 ככזאת אני לא יכולה לאפשר לך להיות חברת פורום. לא אמחוק את ההודעה הפעם אך אנא העלי להבא את הודעותייך במקומות בהם כניסתך מאושרת. ולשאלתך, צריכה להיות פרופורציה, ניחא גדול ממך במעט אבל ב20 שנה לא מומלץ מעבר לכל המעלות את יכולה גם להיות חשופה לסכנות של תחכום שבגילך הצעיר אינך מודעת להן וכרוכות בניצול. היי זהירה-לטובתך.
 

kinley

New member
פרופורציה?

מותק, רק בציצים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה הבעיה ב20 ואפילו 29?? באמת התכוונת שיש כאן בעיה או שבגלל גילה הצעיר? אני ממש יכולה להבין אותה, דווקא מהמקום ששבזמן האחרון יצא לי לצאת לא עלינו עם כאלה שהיו גדולים ממני רק ב3 שנים או לחילופין קטנים בשנתיים........ זה ממש בעיה!!!! מה יש לי במשותף עם מישהו בעשור שלי? ??? הם ככ שיטחיים!נמצאים ככ מאחור הן בהישגים והן בהבנה של דברים......... קשה!קשה!קשה!!!!
 

אורמור

New member
בהחלט בגלל גילה הצעיר

למרות שבהחלט יש קונפליקט כשהנערה בוגרת נפשית והנערים בגיל הזה אהבלים.. (לא תמיד זה עובר להם בהמשך
) תסכימי איתי שנערה בת 17 עם גבר בן 40 זה לא לעניין? שלא לדבר על מה שאומר על זה החוק.
 

kinley

New member
"הנערים בגיל הזה אהבלים"?!!?

תאמיני לי אורמור גם בגיל 32 הם נשארים כאלה ותאמיני לי שאומרת זאת מניסיון כי בזמן האחרון החלטתי שאני נותנת צאנס גם להם ו...זה לא כזה פשוט
מענין אותי לדעת האם את חושבת זאת גם על פער גילאים של 26 ו62?
 

red lollipop

New member
יש הטוענים

שהרבה בנות/ נשים מחפשות גברים מבוגרים מהן (אולי לא במקרה שלך) כתחליף אב
 
אני חושבת שאת

מכירה את עצמך קצת יותר טוב מ"האנשים האחרים". אני כמוך, לא יכולה לצאת עם בני גילי. לא בגלל שהם טוביםפחות, חכמים פחות, אוהבים פחות. פשוט אני עצמי מרגישה כאילון לא רק שאני בוגרת מהגיל שלי, אני מרגישה שאלה לא החיים הראשונים שלי. אני מרגישה ש"חייתי" בכל תקופות החיים לא פעם ולא פעמיים, לכן לא מרגישה "בת גילי" מאז שנולדתי. לכן נמשכת לגברים מבוגרים יותר, ש"ראו" קצת יותר בחיים, מבחינת הפנימיות. הם מרגישים יותר "וותיקים" בנפש. ואני מגיל 5 מרגישה ותיקה בנפש... יכולה להרגיש בת 8 ובת 80 בבת אחת. בחורים בגילי יש להם יותר שטויות בראש מאשר לי, מאז ומתמיד הייתי קצת יוצאת דופן והמשיכה שלי הייתה ממוקדת באנשים יוצאי דופן כמוני, וכן, בחורים בוגרים מרגישים בוגרים יותר בנשמה. נשמות שמגולמות בגוף נקבה, בדרך כלל בוגרות יותר ללא קשר לגיל הפיזי שלהן. זו דעתי.
 
למעלה