האם הפורום עוד פעיל?

groovy10

New member
האם הפורום עוד פעיל?

באתי לפה לראשונה לפני כ-4 שנים, היה פה שוקק חיים. המון הודעות חדשות, היו פה שירשורי היכרויות, ואפילו פנו אלי בפרטי, ודיברתי עם כמה בחורות נחמדות. לצערי הרב, 4 שנים אחרי, אני בן 29, ועדיין באותו מצב שהייתי בעבר, חסר ניסיון זוגי ומיני.

אני לא מאמין שנפתרו כל בעיות העולם כבר, ואנשים כבר לא מרגישים חסרי ניסיון.. האם פעילות הפורום עברה לפטפורמה אחרת? חבל לי קצת שהפורום דעך. הרגיש לי ממש טוב לבוא לפה באותה תקופה, לקרוא הודעות של אנשים, לא להרגיש לבד.
 

cancer3009

New member
עדיין פעיל

אבל הרבה פחות.
אני לא חושב שזה קשור ספציפית לפורום הזה, לדעתי זה קרה בהרבה פורומים בתפוז, הלפטפורמה הזאת פחות רלוונטית היום. אולי בגלל קבוצות בפייסבוק וכאלה.
&nbsp
בכל מקרה, אתה עדיין מוזמן לשתף..
 

cat shop1

New member
בגלל שיש פער בין גברים לנשים

נשים חסרות בטחון אינן זהות במצבן לגברים חסרי בטחון בתחום הרומנטי ואסביר. אישה באתרי הכרויות/אפליקציות מקבלת המון פניות, פחות שופטים אותן בגלל חוסר הנסיון, מה גם שגברים תפקידם כביכול להוביל את הקשר כך שאני דיי מעריך שאם הייתי אישה,סביר להניח שהייתי היום כבר בקשר זוגי אך קשה לי להעריך כי בכל זאת- אני לא אישה [נ''ב, גם בימים עברו היה כאן רוב גברי מובהק- שוב בגלל מה שציינתי]. בפאן ההתנסות המינית אין על מה לדבר, לבחורה זאת ממש לא בעיה לאבד את הבתולין, כל גבר שני ''יקפוץ על המציאה'' אם היא רק תתן רמז הכי קטן לרצון בכך, אך הסיבה לחוסר נסיון מיני אצלהן היא פחד מאינטימיות [שמאמין גם לי תהיה במידה מסויימת באם אגיע לרגע]. , בלי קשר לאחרונה מישהי פנתה אליי כאן, אך בגלל חוסר עניין מצידה,ודברים חסרי טאקט אולי שאמרתי [אחרי שקלטתי חוסר עניין פשוט זרקתי ***] זה לא המשיך, בספק אם זה גם היה מתאים לי, אבל שיהיה. אגב אם תראה שרשורים שלי תראה שאפילו אזרתי אומץ ופניתי לבחורות במציאות תקופה מסויימת, אך שוב בגלל שלא שידרתי מספיק בטחון, חוץ מ2 טלפונים שלא הובילו לכלום, לא ממש הגעתי למשהו, למעשה כל הדייטים שלי [6] הגיעו בכלל מאתרי הכרויות. וואוו כתבתי הרבה, מקווה שתרמתי איכשהו, מוזמן אגב לדבר בפרטי :)
 

Morgan4816

New member
מניסיון אישי - אישה נשפטת בחומרה על ניסיון וחוסר ניסיון

אני חייבת לציין שמניסיוני האישי אישה חסרת נסיון בגיל יחסית מבוגר (סביבות ה30) נשפטת כאילו משהו לא בסדר איתה וכאילו זה הזוי שהיא עדיין בתולה.
גברים רבים משדרים שאישה מסוג זה לא ראויה להם ושאם היא לא מוכנה לשכב בדייט שלישי הם פשוט עוברים הלאה.
ככה גם היא נשפטת כמו פרוצה בהיעדר מילים אחרות אם יש לה נסיון "רב מידי" לטעמם ולא מתאימה לקשר רציני.
אבל יש גם אמת במה שאמרת, אישה כן שופטת גבר בתחום הזוגי והמיני כי היא מה לעשות מצפה ממנו להוביל. ואם אין לשני הצדדים סבלנות/רצון/יכולת להתקדם ולעבוד על זה יחד הקשר לא יכול להצליח. אין הרבה נשים שמוכנות לקחת את כל הקשר על עצמן ולהוביל הכל גם מהסיבה שהחברה משרישה בנו כל הזמן בכל מיני דרכים שהגבר הוא זה שצריך "ללבוש את המכנסיים" על אף על התנועות הפמיניסטיות ודורשות שיוויון.
אז זה קצת מצחיק לדעתי לומר שבקשר מסוג א אישה צריכה להיות מובילה בקשר ב מובלת ובקשר ג לא זה ולא זה. לצערינו החברה היום שולחת מסרים מנוגדים לנשים ואני חושבת שזה המקום לבלבול ולחוסר הביטחון משני הצדדים.
 
למעלה