הוווו הגעתי למקום הנכון...

israelsze1

New member
הוווו הגעתי למקום הנכון...

תגידו לי מה אתן רוצות... 1.הכנתי את המדיח לשטיפה...מה אתה מסדר ככה לא טוב!!! מסדרת מחדש 2. תליתי את הכביסה..לא טוב!!!! תולים ככה וככה... 3. קיפלתי את הכביסה....מה אתה עושה!!!! מקפלים ככה וככה... ברחתי לסופר...סוף סוף להתאוורר.... למה קנית...את זה ולא זה....לא מה שביקשתי... מישהי יכולה להסביר לי....
 

אילילי

New member
אנחנו רוצות

שדברים ייעשו כמו שאנחנו רוצות שייעשו ולא תמיד כמו שאתם עושים אותם... אז חלקנו יודעות שזה לא עובד ככה ושאם אתם עוזרים אז אתם צריכים לעזור כמו שאתם יודעים...ובאמת...בלי ציניות...תודה על העזרה אבל בגלל שאני אישה אני חייבת להיות קצת רעה ולהוסיף איזה אבל קטן... אז אולי תחשבו שבגלל שלנו יש יותר נסיון בלנקות,לבשל,לקפל,להכניס למדיח,לקנות(נו..בטח בלקנות)אז אנחנו בכל זאת יודעות מה יותר טוב,ומה יותר יעיל,ומה יותר כדאי... אם אתם חושבים אחרת אתם מוזמנים לנסות לשכנע אותנו...
 

שקר החן

New member
בגדול...

נשים רוצות להעביר ביקורת, כמעט כל מה שתעשה לא טוב. עדיף להמנע מכל הדברים האלה מראש ולתת לנשים להתעסק בעבודות הבית.
 

israelsze1

New member
בטח....ממש...לשקר ולאילילי

אם אנחנו לא עוזרים..למה אתה לא עוזר... ואם עושים קצת אחרת...למה לא תעשה כמוני.. עצם הניסוח "למה לא תעשה כפי שאני רוצה" מצביע על רצון לשלוט ולא על הצורך לעשות יחד לסיים מהר שנוכל לעשות משהו אחר ביחד.. תסכימו איתי..שהכלי במדיח יצא נקי גם אם הוא במסילה השמאלית ולא רק בימנית...(וזאת הוכחתי הלכה למעשה) והחולצה תתיבש גם אם היא תלויה בצורה ב' ולא רק א', וזאת הוכחתי גם.. והבית יהיה נקי גם אם שוטפים בסדר ב' ולא רק א' תסכימו איתי שזה הצורך לשלוט והצורך לבקר... ככה אתם....מה לעשות....
 
חצי מסכימה

הכלים יצאו נקיים באותה מידה, אבל אולי במסילה הימנית צריך להשאיר מקום לדברים אחרים, שנכנסים רק שם
והחולצה אולי תתייבש כשהיא תלויה לא נכון, אבל תשאר מקומטת
זה לא עניין של שליטה. כשאני עובדת, את העבודה שלי אני יודעת טוב מאוד. אני לא אהסס להגיד למישהו שהוא עושה משהו לא נכון, ולא משנה אם הוא גבר או אישה. באותה מידה אני יודעת קצת יותר טוב מהגבר שאיתי, איך מבצעים את עבודות הבית, ואני אעיר לו אם צריך. ובאותה מידה, אני אקבל בהבנה את ההערות שלו כשאני אנסה לתקן את הטלויזיה, למשל, פשוט בגלל שהוא קצת יותר מנוסה ממני. אני בשום שלב לא אתן לעצמי לחשוב שהוא מנסה לשלוט בי אם הוא אומר שחיברתי את הכבל למקום הלא נכון. אם יש משהו שאני שונאת לעשות, זה עבודות הבית. ואם יש משהו שאני עוד יותר שונאת לעשות, זה לרדוף אחרי האיש, קודם כדי שיעזור לי, ואח"כ כדי לוודא שהוא מקדיש קצת מחשבה למה שהוא עושה, כדי למנוע משנינו עבודה כפולה.
 

אילילי

New member
זה ממש לא נכון

מעבר לעובדה שאנחנו נותנות לעצמנו לצחוק עלינו אנחנו לא באמת מכשפות. לא יעזור כלום אבל לנו יש צורת חשיבה מפוכחת יותר ורחבה יותר על דברים. כשאני כועסת על הילדים שלי כי הם עושים דברים מסוימים לפני אחרים אני אומרת להם כי קודם צריך לעשות את מה שצריך ואחר כך את מה שרוצים. לפעמים זה מרגיז שאני צריכה לומר את אותו דבר לבעלי. אז OK אני מקבלת את זה שלכל אחד יש את סדרי העדיפויות שלו אבל עדיין...יש דברים בסיסיים שאמורים להיות לפני דברים אחרים ואתם לא תמיד קולטים את זה. כשאנחנו מעבירות בקורת היא לרוב מנסה להיות בקורת בונה וכמו שאמרתי קודם...אתם חושבים אחרת?? זכותכם לנסות לשכנע אותנו.
 

israelsze1

New member
התפיסה שלי, וגם כתוצאה מעיסוקי

אומרת שהאשה, את מנהלת הבית ,וכמנהלת/מנהל צריך להאציל סמכויות...אם הבית צריך להיות נקי שיהיה נקי ולא חשוב איך... ואם הכלים במדיח, שיהיו נקיים ולא חשוב איך... ואם הכביסה מקופלת..לא משנה איך... מנהל שלא מאציל סמכויות, כמוכן, שצריך להעיר ולבקר כל הזמן הוא מבזבז משאבים לחינם..ומנסיון זה כך.. לתפיסתי, עיניני הבית הם חובה/בלית ברירה ולא עונג גדול לעשות..אבל עושים. מה לעשות גברים מנוגה נשים ממאדים.
 

שקר החן

New member
זה מזכיר לי...

ג'ק ניקולסון נשאל פעם באחד מסרטיו... "איך אתה יודע לכתוב כל כך טוב על נשים?" והוא ענה: "אני חושב על גבר ומוריד הגיון ואחריות" think about it!!!
 
אין לי בעיה עם זה ../images/Emo13.gif

ביום שהאיש יפרנס את כל המשפחה לבדו, שיהיה לי את כל היום לעבודות הבית - אני אעשה אותן לבד, ובכיף
אבל כל עוד אני עובדת בדיוק כמוהו ולפעמים אף יותר, ותורמת לפרנסת הבית בדיוק כמו ואף יותר - גם עבודות הבית יתחלקו שווה בשווה.
 

israelsze1

New member
אחלה..ביום

שתסתפקו במשכורת של הבעל ולא תרצו לקנות ןלקנות ולקנות ולקנות אזי משאלתך תתגשם אבל עד אז תלמדו לקבל אותנו כשווים בין שווים..
 
למעלה