הוצאת רישיון רוקחות קנדי במקביל להליך ההגירה

Nofar2015

New member
הוצאת רישיון רוקחות קנדי במקביל להליך ההגירה

היי,
בתור רוקחת שמתכננת לעשות relocation לקנדה, אני מעוניינת להרשם לתכנית Pharmacists’ Gateway Canada ולהתחיל בתהליכי הרישוי. מהמידע שאספתי עד כה עולה כי מדובר בהליך יקר, ארוך שדורש השקעה נכבדה של זמן וכסף. שאלתי היא איך תהליך הרישוי משתלב בבקשת PR מול רשויות ההגירה? איך הכי מומלץ לתזמן את שני התהליכים האלו? האם יש יתרון בכך שהתחלתי בהליך? או בעצם השגת הרישיון הנכסף? ולבסוף - האם יתכן מצב בו הוצאתי בעמל רב את הרישיון הקנדי ולמרות זאת לא אהיה זכאית ל - PR? אני חוששת מההשקעה הרבה בתהליך הרישוי ללא וודאות לגבי הצלחתי לקבל PR ...
תודה מראש על תשובתך
 

CAN111

New member
הגירה

אין קשר בן רישיון כזה אחר לבן קבלת PR , רוקח ישראלי בלי רישיון קנדי ורוקח ישראלי עם רישיון קנדי נמצאים באותו נקודה בדיוק.
בהחלט אפשרי שתהיי בעלת רישיון ובלי יכולת להגר.
אני לא מכיר תהליך קבלת רישיון קנדי ברוקחות אבל
אם אני מבין נכון הרישיון הקנדי הוא לא מסלול לימודים בקנדה במשך כמה שנים, אלא מבחנים ולכן אין לך שום יתרון , יתרון שיש זה למי שנמצא בקנדה כסטודנט במשרה מלאה במשך לפחות שנה, ואם זה כן, קרי את צריכה להרשם ללימודים בקנדה ולקבל ויזת סטודנט, אז זה בהחלט יקדם אותך אבל גם לא יבטיח כלום.
היתרון היחידי שיהיה לך זה היכולת למצוא מעסיק קנדי שירצה להעסיק אותך וככה להגר, מה שלא יהיה אפשרי אם לא יהיה לך רישיון.
 
עוד קצת מידע

על פניו, נראה שלא ניתן לעסוק ברוקחות כמקצוע בקנדה עד שלא עוברים את המבחן של PEBC. את זה ניתן לעשות גם ללא PR. מהאתר של PEBC:
You do not need to be a Canadian citizen or permanent resident to undergo Document Evaluation or write PEBC exams. כמובן, שיש להרשם ל EE כמו כל אחד על מנת לקבל PR.

וגם, חיפוש קצת באינטרנט הביא אותי לקבוצת WHATSAPP של רוקחות ו EXPRESS ENTRY. תבדקי פה: http://www.canadavisa.com/canada-im...press-entry-lets-connect-here-t263475.15.html

וגם, נראה שיש ביקוש גדול לרוקחים, לאו דווקא בבית המרקחת. אולי שווה לנסות להרשם ל EE (אחרי הערכת תואר מ PEBC ואם יש תואר שני אז מ WES וגם מבחן באנגלית ב IELTS) ולהרשם ל JOB BANK. ייתכן וחברות פרמצבטיקה ייחפשו אנשים עם ידע מתאים, לאו דווקא לעבודה כרוקחים, ויסכימו להוציא ויזת עבודה, שהיא קיצור הדרך המהיר ביותר ל PR.
 

estee from ynet

New member
Pharmaceutical Companies

They may help you obtain a work permit, but only if you have a PhD and with work experience that is relevant to their needs.
 

Nofar2015

New member
First get your PR

תודה לכל המשיבים, עזרתם לי לראות את התמונה המלאה!
Estee - Many thanks for your response, following which I have additional Q for you: you adviced me first to get my PR and take the evaluation and further exams only when I get to Cananda. However do you think it would be possible to recieve Invitation to apply for PR (through EE) without any job offer? (which I won't get without Canadian license... ) it's chicken & the egg :- )
 

estee from ynet

New member
Getting a PR is not based on a Canadian licence

I am not familiar with the requirements for an EE Visa, but receiving a regular PR is not related to having a Canadian pharmacist's licence. There are immigration consultants at the Forum who can better answer your question about the EE Visa.

However, most of those who attempt to take the evaluation exam - fail. You need to be much better prepared for the exam than you may think.
 

jasminefinch

New member
קבלת רישיון בית מרקחת קנדי וביצוע הליך ההגירה הם תהליכים נפרדים עם דרישות שונות. כדי לקבל רישיון בית מרקחת, עליך לעמוד בקריטריונים חינוכיים ומקצועיים שנקבעו על ידי הרשות הרגולטורית של בתי המרקחת במחוז הרצוי לך. אם אתה צריך לקבל מידע נוסף, עבור אל עופר בזוב. להגירה, עליך להעפיל במסגרת תוכניות ספציפיות ולעמוד בקריטריונים לזכאות. אמנם ניתן לבצע את שניהם בו זמנית, אך חשוב להבין את הדרישות ולהתייעץ עם הרשויות הרלוונטיות לקבלת הנחיות.
 
למעלה