הזעה אצל תינוקות

a l p y

New member
הזעה אצל תינוקות

שלום, בתי הקטנה בת 4.5 חודשים והיא מזיעה המון בכפות הידיים והרגליים. בטיפת החלב אמרו שאולי זה יעבור ואולי לא ובכל מקרה זה לא נורא. מה יכולה להיות הסיבה ומה ניתן לעשות? (חסר צ'י בלב? שמתי לב שיש לה חריץ שמגיע עד לקצה הלשון)
 
הזעה בתינוקת

היי, גם שחר היה תינוק שמזיע הרבה- חבל על הזמן. והוא גדל להיות ילד שמקרין הרבה חום- תרתי משמע.
אני חושבת שגיל 4.5 חודשים הוא עדיין מוקדם להתחיל בטיפולים מרחיקי לכת, לוקח זמן עד שתינוקות לומדים לווסת טמפרטורת גוף, ולכן כדאי לנסות להקל מסביב- ביגוד יותר קל בימים חמימים יותר, לא לפחד להוריד שכבות אם את רואה שחם לה.... זו דעתי האישית. אני לא עשיתי עם העניין הזה יותר מדי כששחר היה תינוק, הזכרתי את זה למטפל ברפואה סינית שהלכנו אליו בזמנו, אבל לא ממש התייחסנו לזה בטיפול. ניסיתי בעיקר להקל מסביב. בהצלחה, יעל
 
אהלן

מנסיוני אני מסכימה עם יעל. מנגנון קירור חימום גוף אצל תינוקות כה צעירים, הוא לא מפותח מספיק כדי להחליט על בעיה בצ'י הלב או בכל איבר. אני מטפלת בתינוקות, וחריץ עד הטיפ זה משהו שרואים לפעמים בגילאים צעירים ואחר כך עובר מעצמו. אני מציעה שתחכי עד שהילדה תגדל, ורק אז אם יהיה צורך, תחשבי על דרכי טיפול. אגב, מזווית אחרת, אני מכירה הרבה מאוד מבוגרים שסובלים מהזעת יתר, שכלל לא היו מזיעים הרבה כתינוקות. אז אל תדאגי, זה לא בהכרח מעיד על פתולוגיה עתידית. לילה טוב ורק בריאות!
 
למעלה