היי חדש פה

metrosexual

New member
היי חדש פה

אני ממש קשור לטורקיה:) ביקרתי בטורקיה ב2003 ומאז התאהבתי בשפה שלהם,בתרבות שלהם,במוזיקה שלהם(ולא זה לא מוזיקה מזרחית דבילית כמו בארץ) מאז למדתי את שפתם קצת (אבל מבין די הרבה) ואף ראיתי סרט טורקי ללא תרגום לדעתי כולם חייבים לראות את הסרט הזה (calikushu-הזמיר)
 

SAMI RUSSO

New member
לטליה בשעה טובה לפתיחת הפורום

הנני חדש בפורום ושמח מאוד על קיומו , נולדתי באיסטנבול וגרתי בשכונת - ק'ורטולוש' הורי ילידי צ'אנה קאלה , מאחר ועליתי לארץ בגיל 4 השפה התורכית נשכחה אני יודע רק מספר מילים ומשפטים , הנני דובר לאדינו שוטף בכל מקרה טליה שמח בשבילך וגם בשביל שאר חברי הפורום הזה על קיומו בהצלחה .
 

טליה ג

New member
Hoşgeldiniz../images/Emo142.gif

יופי לפגוש טורקים "אסליים" בפורום! ביקרת בטורקיה מאז שעלית ארצה? אתה מוזמן לספר לנו על מנהגי יהדות טורקיה, וגם לתרבות הלאדינו יש מקום כאן בפורום!
 

SAMI RUSSO

New member
ביקרתי וביקרתי טליה למי שנולד..........

שם אין מצב שלא יבקר מספר פעמים אפילו עשינו טיול שורשים שזה היה הכי כייף, היות ובאתי בגיל 4 לארץ הרבה אני לא יכול לספר לך על המקום אבל הייתי בשכונה בה נולדתי ראיתי את הבנין בו גרנו אפילו המכולת לדברי אימי עדיין פועלת ממש נוסטלגיה
 

טליה ג

New member
ברוך הבא לפורומנו הקט../images/Emo39.gif

יופי לפגוש עוד אנשים שאוהבים את טורקיה ומתחברים לתרבות, לשפה ולמוסיקה! איפה טיילת בטורקיה ב-2003 וכמה זמן? בקשר למוסיקה, אני לא חובבת גדולה של מוסיקה מזרחית בארץ, אבל במוסיקה הטורקית אני פשוט מאוהבת, גם בלחנים מזרחיים "כבדים" כמו של איברהים טטליסס הענק! יש כל כך הרבה רגש ועוצמה במוסיקה הטורקית! תודה על ההמלצה לסרט! אני מקווה שהוא ישודר מתישהו באחד הערוצים הטורקיים בטלוויזיה!
 

faridi

New member
אפרופו יהדות טורקיה

בפסח אכלתי מינה של גבינה וגם של תרד ועל זה זורים דבש תמרים. lezetli
 

SAMI RUSSO

New member
אצלנו אומרים faridi האפייט אולסון......

כלומר שיהיה לך לבריאות , האוכל התורכי NO' 1 שמח שגם אתה כאן בפורום .
 

faridi

New member
קלארו, סמי

הרי אני הודעתי בפורום לדינו שישנו פורום חדש. בדוק טוב. הרי אני חזן "טורקי", טה אולב'ידאטס?
 

SAMI RUSSO

New member
חלילה וחס קרידו faridi

לא ראיתי אבל היה פרסום של הנהלת הפורומים על הפורום הזה וכאשר נכנסתי הבחנתי כי כבודו כבר בענינים חחחחחחח משה ארמנו הכל בסדר ואחלה שהודעת בפורום תרבות הלאדינו לברינו שם
 

metrosexual

New member
תשובה

הייתי באיסטנבול והייתי רק 4 ימים וזה הפסיק לי להתאהב באיסטנבול,באנשים החמים,בתרבות הטורקית וכמובן בכיכר טקסים חחח
 
אם כבר הזכרתי סרטים

הסרט התורכי האהוב עלי הוא babam ve oğlum סרט יפה-יפה (אבל עצוב).
 
Merhaba ו-Salam Alekum

אהלן וברכות, סוף סוף קם פורום טורקיה - מברוק ומזל טוב. אני אופיר וכמו מטרו גם אני התאהבתי בטורקיה, בטורקים ובכל מה שבינהם. מאז למדתי טורקית, טיילתי המון והייתי אחראי על ההרצאות על טורקיה ברשת למטייל. אני אשמח להיות פה, ואם זה ירגיש פה כמו בטורקיה אז זה כבר בית... בהצלחה.
 

טליה ג

New member
Hoşgeldiniz ../images/Emo141.gif

אתה מוזמן בכיף להצטרף לבית החם שלנו ושל כל חובבי טורקיה! נשמח כמובן להיעזר בידע ובניסיון שלך כדי לייעץ לאנשים על מסלולי טיול או פינות חמד שכדאי להכיר!
 
למעלה