המלחצת מסעדה באזור השרון

adamfbs

New member
המלחצת מסעדה באזור השרון

אין פה שום כוונה פרסומית, פשוט המלצה לנוכח אוכל מאד טעים וללא גלוטן. ישנה מסעדה "מזרחית" (תאילנדית סינית ויפנית) בנתניה באזור רמת פולג שהבעלים שלה צאליאקיסט - 80% מהמזון שם ללא גלוטן, מהאגרול שניתן לעשות ללא גלוטן ועד האיטריות ואפילו הסופלה החם המעולה שטעמתי שם לפני שבועיים (כמה זמן לא אכלתי סופלה שוקולד חם!). בקיצר, אני מאד ממליץ, כיוון שאינני יודע אם מותר לרשום בפורום הזה שמות של מסעדות\המלצות מתוך מניעים פירוסמיים, אחכה למנהלת הפורום שתאשר פרסום שם המסעדה.
 

1נילוס

New member
שם המסעדה?

זה לדעתי לא פרסומת אלה עזרה למי שמחפש כמוני מקום לאכול ומי כמוני וכמונו יודעים שאין כמעט מקומות שכאלה אני אשמח לקבל את הכתובת או טלפון של המסעדה תודה.
 

adamfbs

New member
מקובל ותודה ומנהלת

שם המסעדה הוא Thaisinpan, האתר שלהם נמצא כאן: http://www.rest.co.il/RestsSites/MainPage.asp?RID=5752 (נמצאים באזור התעשייה של נתניה - רמת פולג) מספר טלפון נמצא באתר והם מקבלים גם משלוחים (לצערי רק מ120 ש"ח). קיבלו ביקורות טובות מכל מיני אתרים אחרים שהסתכלתי והכי חשוב - 80% מהמנות ללא גלוטן! אני מציע שכל צאליאקיסט ייקח על עצמו משימה לפתוח מתישהו בחייו מסעדה ללא גלוטן, לאלתר!
 
אוסיף גם אני

למרות שבטח כבר רבים מכירים... מסעדה/בית קפה MEZZE בתל אביב ברחוב אחד העם. בכל מנה שמגיעה עם לחם יש אפשרות להחליף אותו בלחם נטול גלוטן, ובקינוחים יש מאפינס ללא גלוטן (הבעלים עם צליאק אאל"ט).
 
למעלה