המרות בבישוליאדה שלנו...

סביוני

New member
המרות בבישוליאדה שלנו...

מצאתי אתר מאוד שימושי לי - מקווה שגם יהיה שימושי לכם. תמיד ישנם מתכונים קצת מעצבנים שבמקום "שני שליש כוס סוכר" חייבים לכתוב תמיד 150 גר' סוכר? אומנם חשוב לשמור על דיוק בכמויות, אבל גם חשוב לשמור על מצב רוח הדיוטות (כמוני למשל) שאין מטבחם מאובזר (וגם לא יהיה מאובזר) במדי משקל למיניהם. ייאמר על כך: עלק. ועוד ייאמר על כך: דאבל יו דאבל יו דאבל יו דוט אס אייצ'יו אל סי איית' וגו'. תיהנו.
 

goga5

New member
../images/Emo13.gifמתכונים מתוקים מטופו

אני יודעת שטופו נשמע ממש מגעיל... אבל זה מתכונים מצויינים ובאמת ששוה לנסות אני ממש ממליצה על הטופו של כפרי בריא. יש גם את האתר שהמתכונים בו מתחלפים לפעמים (עכשיו יש בו רק מתכונים למאכלים מלוחים) אבל יש בוואלה אוכל מתכונים במיוחד לשבועות מומלץ! ( עוגה, פנקיק, פודינג). http://www.bari.co.il http://food.walla.co.il/?w=/906/728686
 
בדיוק על הקישור הזה דיברתי!

מצטערת שלא הבאתי אותו אז, הייתי בקריזה
אגב, אם יש מישהו שחושב משום מה שטופו זה מגעיל, אז טעות מרה בידו. נתחיל בזה שלטופו אין ממש טעם, והוא נוטה לקבל את הטעם של מה שמוסיפים לו, ולכן הוא מצויין למתוקים שדורשים מרקם שאי אפשר לבסס על חלב וגבינות.
 

daniela21

New member
אני אוהבת טופו ../images/Emo45.gif

יש לי אפילו "גבינה" למריחה של טופו וכולם אצלי בבית מתלהבים ממנה. אמא שלי בכלל לא ידעה שזה לא חלבי... בשבועות עשינו פשטידה מקמח נ"ג וטופו ויצא ממש טעים. בקיצור - לא לתת לשם להטעות אתכם. טופו זה לא מגעיל (לדעתי בכל אופן).
 
למעלה