המשימה הכי חשובה ולא כל-כך קלה

ari היחיד

New member
המשימה הכי חשובה ולא כל-כך קלה

במדינת ישראל יש מצוקה מאוד גדולה של תורמים יש סה"כ השתלות (כל הסוגים) בשנה בערך 35 השתלות זה מעט מאוד ולכן צריך להילחם בכל הכח כדי לשנות את זה אנסה להציע כמה רעיונות 1.כל אחד מאיתנו צריך להחזיק בביתו חומר על כרטיסי אד"י (מדבקות, חומר קריאה, גלויות שחותמים על כרטיס אד"י) ולהתחיל להפיצם בין האנשים דוגמה אפשר להשים בשירותים של בתי-קפה (יש שם מתקן עם המון סוגי גלויות) אפשר להשיגם במרכז הלאומי להשתלות איברים ברחוב נח מוזס 15 תל-אביב טלפון 03-6957369 פקס 03-6957344 אפשר גם לצלצל ליחידת ההשתלות בבתי החולים הטלפון של יחידת ההשתלות בבית החולים איכילוב 03-6974408 2.כמובן ששלום אם שכנינו הפלשתינאים לא יזיק בעניין תרומות האיברים אלה רק יועיל להגדלת התרומות 3.שינוי קטן בחוק והמון אנשים ינצלו כיום נהוג שרק מי שחותם על כרטיס אד"י הוא יתרום במידה אם חס וחלילה ימות אם נשנה את זה לכך שכולם תורמים את איבריהם (כאשר הם מתים) אלה אם הם חתמו על מסמך שהם מוותרים על לתרום את איבריהם בכך לא חייבנו אף אחד לתרום כי לכל אדם תהיה את האפשרות לחתום על מסמך שהוא מוותר על התרומת איברים שלו השינוי הקטן הזה בחוק יעשה שינוי ענק בכמות התורמים אשמח אם תעלו דרכי פיתרון לבעיה החשובה הזאת
 

D o r o t h y

New member
הפתרון הכי טוב

טמון בחינוך. אני מסכימה שאם יהיה חוק כמו שאתה מציע זה יהיה מצוין, אבל קשה לי לראות איך מעבירים חוק כזה (זה לא פופוךרי ולא בראש מעיינם של הפוליטיקאים שלנו. אולי צריך להקים לובי חזק. לא פשוט אבל אולי אפשרי. הכי חשוב שאנשים יבינו כמה זה חשוב להצטרף לאד"י וכמוש כבר אמרתי, הפתרון הוא בחינוך.
 
המממ..

לא ניתן לחוקק חוק כזה מהסיבה הפשוטה שכל אדם אינדיבידואלי לגופו.. ויתר על כן, מה שנראה בעיינינו כדבר מוסרי ונכון יכול להיחשב בקבוצות מעוט שונות בארצנו כמשהו שאינו מוסרי בעליל ולכן, אין באפשרותנו לחוקק חוק אשר יחייב אנשים לסטות מדרכם!
 

D o r o t h y

New member
נכון

לכן אמרתי שהפתרון הטוב ביותר הוא בחינוך. בארצות המערב ואפילו במזרח הרחוק רמת המודעות גבוהה הרבה יותר וכמות האיברים להשתלה הרבה יותר גדולה.
 

baby devil1

New member
נכו, אבל....

כולכם מציעים פתרונות נכונים ומדהימים אבל ארוכי תווך. עד לפני שנה הייתי חברה, אמנם לתקופה ממש קצרה לצערי, בארגון ששם לו למטרה חוץ מגיוס כספים ועזרה נפשית, למצוא תורמים מן החי אשר יתרמו כליה ללא כל שכר - תורמים באמת..ככל שיהיו יותר ארגונים כאלו המודעות של תרומה - אבל באמת תרומה תעלה.... חבל על הזמן.... המון בריאות לכולם
 
למעלה