הנה כתבה נוספת על תרומה

הנה כתבה נוספת על תרומה

של אמא לביתה בגלל גילוי התסמונת. לא מזמן דנו בזה . אני אישית, לא הייתי מסוגלת לעשות זאת. תחושה מאוד קשה להרות מביצית של אימך. כלומר ללדת אחות ולגדל כאילו זה ילד שלי . אני מצרפת את הקישור למי שרוצה לקרוא דרומית
 

elitp

New member
שכחת את הקישור

הסיפור הזה כבר עלה פעם בפורום הזה לפני חודש בערך. בכל מקרה, נראה לי שאם כבר עוברים את התהליך הזה אז עדיף לשתמש בביציות טריות ולא בכאלו שהוקפאו 15-20 שנה.
 
הקישור לא עובר לי ...

בכל מקרה, הכתבה בYNET בבריאות ואחר כך בחדשות. אם מישהי מוכנה לעזור לי אם הקישור - אשמח מאוד דרומית
 

barbushi

New member
היי בנות

קודם כל אני מצטערת שלא כל כך הייתי פה, המחשב שלי החליט לפרוש ולהשאיר אותי לבד!! בקיצור הוא התקלקל ועכשיו סוף סוף אני עובדת עכשיו על מחשב (שהוא לא שלי) אבל בנתיים אני יכולה להשתמש בו. זה ממש לא תענוג שזה קורה למחשב! נהיינו לגמרי תלויים בו. מה שלום כולן? אצלי דיי רגיל, תמיד בקיץ יש הרגשה של "חופש גדול". הלוואי ויכולנו..אחי היקר היה בביקור בארץ מלונדון והיה כל כך כיף לראות אותו. לגבי הפורום- אני מאוד מקווה שהבנות שכותבות פה מוצאות אוזן קשבת ויכולות להעזר בפורום כי זאת החשיבות של כל אחת ואחת שכותבת. למי שלא יצא להכיר בנות נוספות עם טרנר- אז גם לזה יש תרומה והאמת שאני חושבת על זה עכשיו ,זה נראה לי לגמרי טבעי להכיר בנות נוספות עם טרנר (בגלל שאנחנו מכירות כבר זמן רב), ואם לא הייתי מכירה -זה היה שונה ואני חושבת שההרגשה היתה הרגשה של "לבד". בנתיים- בנות תמשיכו לכתוב ושיהיה המשך שבוע טוב. אוהבת אתכן. אוריתוש-בהצלחה במעבר הדירה.
 
למעלה