הסברים על ההתנדבות לצה"ל !!!!

מרב1234

New member
הסברים על ההתנדבות לצה"ל !!!!

יש לי שאלה מה זה בעצם התנדבות לצהל האם אני יכולה להתנדב מרצוני לכל תפקיד בצבל נגיד ויש לי בעיה רפואית שלא נותנת לי פרופיל 21 אלא מורידה לי אותו ל 54( אם אני לא טועה יש פרופיל כזה בין ה 64 ל30 ומשהו ) ואני ממש רוצה תפקיד שדורש מיון לא לוחמה אבל לכ תפקיד אחר והבעיה הבריאותית לא מפריעה בשיט לתפקיד הנ"ל אלא מבחינת הצבא זה בעיה שמצריכה הורדת פרופיל ושוב אני מדגישה אין זו בעיה רפואית מיוחדת או מסוכנת אפשר לחיות איהת לרוץ אתה לישון מחוץ לבית מבלי בעיות !!! מה הסיכוים שאני יכולה ללכת מרצוני להתנדב ולהיות בתפקידים מסוימים?!?
 
נעשה קצת סדר ../images/Emo13.gif.

1. התנדבות לצה"ל - כשמה כן היא. אדם אשר קיבל פטור משירות בטחון יכול להגיש בקשה להתנדב לצה"ל. 2. כעקרון, מנהל הגיוס משתדל להתאים את מקום ואופי השירות לרצונות המתנדבים - אך הם לא חייבים לעשות זאת. 3. ישנו פרופיל 45 (אני מניח שאליו התייחסת). פרופיל מתחת ל31 הוא כבר פסול גיוס. 4. אם יש לך פרופיל 45 את תגוייסי בכל מקרה לשירות בטחון. פרופיל 45 הוא פרופיל עורפי ולכן לא תשובצי בתפקידי לוחמה בכל מקרה. מה גם שנשים לא משובצות בתפקידים כאלו אם הן לא מבקשות זאת. האמת היא שהייתה המון אי בהירות בהודעתך. מקווה שעניתי לך וכיסיתי את כלל הנושאים.
 

Dizen

New member
שלום ../images/Emo13.gif

אני מניחה שבאמת יש איזשהי אי-בהירות בקשר למושג "התנדבות". בפורום הזה, התנדבות פירושה גיוס מרצון בעקבות קבלת פטור משירות צבאי. פרופילים שנותנים פטור- 21 או 24... מכאן את יכולה להבין, שפרופיל 45 הוא עדיין בגדר גיוס חובה. התהליך שאת תעברי מול הצבא הוא תהליך של חייל רגיל לכל דבר ולא של התנדבות. בכל מקרה באופן כללי- אם את רוצה תפקיד מסוים- תתעקשי. זה עובד
פורום מתגייסים, לשירותך
 
למעלה