השאלה שלך היא לא בתחום המיתוג אבל בכל זאת
ראשית לאור סוג השאלות ששאלת אני מתרשם שאתה חסר ניסיון בתחום ולכן אני ממליץ לך להתקשר עם גוף כמו מט"י או יועץ אחר שיעזור לך בדרכך החדשה אני חושב שמן הראוי שתבצע בדיקות שוק מקיפות לפני שאתה נכנס לתחום שאתה לא מכיר זה יחסוך לך הרבה הפסדים, עגמת נפש והרבה כאב ראש מקרה של ספק שלא רוצה למכור לך: בד"כ נובע משתי סיבות או שאתה לא אמין בעיניו (חדש בשוק, לא מוכר, תחושות ואינטואיציה של הספק) או שהוא מתרשם שאין לך גב כלכלי תמחיר קיימות מספר שיטות לנושא תמחור אך כל שוק מאופיין בשיטת התמחור שלו אני ממליץ לך בשלב ראשון לבדוק משני כיוונים שונים הראשון – בדוק בחנויות מתחרות את מחיר המוצרים לצרכן השני - בדוק את עלות מוצר זהה אצל הספק או אצל היצרן בדיקה של מספר מוצרים יכולה לכוון אותך למדיניות התמחיר הנהוגה בשוק בו אתה רוצה לפעול אחת השיטות הידועות היא שיטת המכפלה לצורך הדוגמא: אני יצרן מוצצים ועלות הייצור של מוצץ במפעל שלי הינה 5 ₪ אכפיל את המחיר ואמכור למפיץ (יד ראשונה) את המוצץ ב- 10 ₪ המפיץ יכפיל את המחיר וימכור לך בחנות (יד שנייה) את המוצץ ב- 20 ₪ אתה (יד שלישית) תכפיל את המחיר ותמכור לצרכן את המוצץ ב- 40 ₪ אך כאמור, כל שוק ומדיניות התמחיר שלו וגם תלוי כמה ידיים יש בדרך עד להגעת המוצר לצרכן הסופי