הרעה במצב הרוח בשעות הערב/לילה

אנהל

New member
הרעה במצב הרוח בשעות הערב/לילה

שלום,קצת רקע לפני השאלה- אני בת22 ומאובחנת כבעלת אישיות גבולית, הפרעת אכילה -בלתי ספציפית, דיכאון, ocd , חרדה ועוד... מביך איזה אוסף... אני מטופלת זה שנה וחצי בהצלחה בריספונד 1 מ"ג , ומזה חצי שנה בעלייה במינון בפבוקסיל- כרגע 200 מ"ג 100 בבוקר 100 בערב. אני במערכת יחסים רצינית וארוכה חיה עם החבר בדירה שכורה עובדת חצי משרה ונעזרת ע"י ביטוח לאומי - נכות. היום הייתי אצל הפסיכיאטרית שלי והיא הסכימה יחד איתי שהיה שינוי לטובה בשנה האחרונה ואפשר להתחיל להוריד במינון הריספונד. אך שמתי לב שלאחרונה בערבים/לילות יש לי החמרה במחשבות טורדניות וחרדות. אני בוכה ובקושי מתפקדת מספר שעות. שיתפתי אותה בזה וגם בזה שאני אנמית (לפחות לפי בדיקה שהייתה לי בקיץ שעבר) כי יש לי חולשה חזקה בתיפקוד הפיזי. ממה נובעת החולשה האם זה גם יכול להיות קשור למחזור שאמור להגיע (שיש לציין שעדיין לא הופיע-המחזור- למרות שהגעתי לגלולה ה21 לפני שלושה ימים.)
 
החמרה לפני מחזור

התופעה הזו מוכרת וקיימת - לאור העובדה שאת כבר מטופלת בפבוקסיל, ניתן רק לנסות לשפא את המצב עם טפיול בגלולות למניעת הריון במידה וההחמרה לפני המחזור הנה משמעותית. את יכולה להתיעץ עם גניקולוג ונדון.
 

avivitko

New member
שלום לך

קראתי את הדברים ורציתי להמליץ לך על משהו. גם אני חיפשתי אחר השינוי המיוחל וחיפשתי משהו מעבר לתרופות. נתקלתי במטפלת נפלאה שעזרה לי בלי שום קשר לתרופות ולטיפולים פסיכולוגיים חרדות,חוסר שקט,כאבים-הכל אפשר לפתור דברי איתה,היא תשמח לעזור דלית- 052-3367358 בהצלחה,אביבית
 
למעלה