השבוע אני עסוקה, בוא נהייה בקשר בהמ

jack305

New member
השבוע אני עסוקה, בוא נהייה בקשר בהמ

דייטים היום כשאתה מתקשר לבחורה, מההיכרויות דרך האינטרנט או איזשהו שירות שידוכים אחר, כלשהו. אתה נתקל בתגובה של:… "קור מיידי". - חוסר רצון לדבר, לשוחח, להכיר. - עם הרימה את השפופרת, בצד השני של הקו, נשמע קול בחורה, שמח, או רגיל, ומרגע שהיא שומעת שזה " שי מההיכרויות …/ מקופידון…" דעיכה משמעותית ניכרת בקולה "…אה …" ושקט – כמו "נו תדבר… נראה אם תשעשע אותי". - רוב השיחות המענגות האלו מסתיימות ב"… היום אני לא פנויה, השבוע אני עסוקה, בוא נהייה בקשר בהמשך השבוע". בטח… "נהייה בקשר" התכוונה?!? - וכך אם נתמזל מזלך, וקבעתם להיפגש ביום מסוים, ותיאמתם שתדברו באותו היום רק לגבי השעה קצת לפני שתיפגשו, והנא סיכויים רבים ש: 1. תתקשר אליה ביום זה והיא לא תהיה בבית. 2. תתקשר אליה… ו.. "אה… אני לא מרגישה טוב היום" (אז למה לא הודעת???) 3. במקרה שהיא קצת יותר אחראית – היא תתקשר לבטל. וכשנפגשים, בד"כ, מגיעה בחורה, מכוערת ורעת מראה, במיוחד, לעיתים אף בעלת התנהגות מוזרה מה. אך לעיתים מגיעה בחורה, : כמעט סבירה, אבל זו… אין סיכוי בעולם שתרצה אותך! למה? כי לבחורה במצב "כמעט סביר" יש מאה אלף הצעות ביום (משירותי ההיכרויות), ולכן למה שהיא תלך איתך?… באופן טבעי היא תמשיך להצעה הבאה, בה יש ככל הנראה יותר כסף יותר גובה יתר שרירים/ יותר בלונד וכו´. מסקנה: שימוש בשירותי ההיכרויות בארץ – זה לא זה !
 

Nikiii

New member
צודק בהחלט

מתוך מאה אלף ההצעות שיש לה ביום למה שהיא תבחר במישהו חסר ביטחון עצמי? תחשוב על זה, ניקי
 
היום

זה לא קשור לאתר שידוכים. היום ישנה תחושה שמרוב היצע, אף אחד לא ממש מנסה. כולם רודפים אחרי התנינים. היום, ישנה תחושה שאנשים רודפים אחרי אהבה, אך אינם יודעים לזהות אותה כשהיא מגיעה. היום, זה היום. מין אנדרלמוסיה. הרבה אנשים לא יודעים מה הם מחפשים באמת. האכזבות נוגעות גם בנו הנשים. לא מצליחות להבין אותכם הגברים. מה ביננו ובינכם? נראה כמו חתול קטן ושחור. נטליה
 

ליאן.

New member
יש משהו במה שאתה אומר..

אבל לשמחתך, זה לא תמיד המצב. בנות שבאמת מחפשות קשר רציני תעשנה מאמץ כלשהו לנסות ולהכיר. נכון הדבר שיש הרבה פניות לבנות ברשת, אך 90 אחוז הטרדות ובכל הנוגע להכירויות אז נכון שיש היצע גדול יותר עבור הבנות (מאה אלף זו הגזמה פראית !!) וזו הסיבה שהבנות נאלצות לסנן. אם הגעת לשלב שיחת הטלפון, לדעתי, עוד יש תקווה ופשוט השתדל להיות כמה שיותר אתה עצמך ותוסיף עוד קצת אדיבות וסבלנות ותוסיף איזו בדיחה או שתיים ותקסים אותה.. הרי אם תהיה נודניק ועוין, תאבד אותה בשניות.
לקטע שכתבת תתאים הכותרת המלבבת והמחממת: "כיצד לסנן צנוניות מאתרי ההכירויות ברשת"
 

deyulia

New member
הדרך הקונבנציונאלית

אני לא מבינה מה כל המהומה על מאומה? אם כל כך רע באינטרנט למה שלא נחזור לדרך הטבעית והעדיפה על כל פניה- להתחיל עם בחורה או בחור בחוץ בדרך למכולת, בקולנוע, פאב וכדומה..... וכך תדע/ו אם זה זה או לא על ההתחלה ולא יהיו יותר תירוצים .
 
למעלה