ה ג נ ה

all about eve

New member
ה ג נ ה

אז מהו לדעתכם חייל הגנה המשתלם ביותר אצל שבט הגאלים? האם זה הפלנקס? המאוזן והזול להחזקה וליצור וגם מאומן תוך 3 דקות? (2 דקות ו56 שניות ליתר דיוק) או שאולי הדורדריד? המבריק כנגד חיל הרגלים אך העלוב כנגד חיל הפרשים? כמו כן הוא לא זול? או שמא דווקא האדואן הוא המגן המשתלם ביותר בשל יכולתו להגן כנגד פרשים וגם לשמש כחייל התקפי? מה דעתכם?
 

Mellow29

New member
גם וגם בעקרון

מעולם לא שיחקתי כגאלי, אבל כטיוטון אני בונה את ההגנות שלי עם ספירמנים (שקול לפלנקסים) בכמויות בכפרים הקטנים, ובכפר 9C עם 50% בונוס חיטה אני בונה פלדינים (שקול לדרוידרים). חבל להשתמש בהדואנים להגנה, אולי הם טובים בזה אבל הם יקרים וטובים יותר להתקפה, ככה שחבל להפסיד אותם בהגנה על הכפר שלך.
 

Mellow29

New member
בכל אופן מה שחשוב להבין זה

שכשאתה מגן על כפר אין טעם להשתמש רק בפלנקסים, או רק בדרוידרים, כי לכל אחד מהם יש את החולשות שלו ורצוי לשלב את שניהם בהגנה על כל כפר שהוא ולא להסתפק רק בסוג אחד. אחרת עלול להיות לא נעים להפסיד קרב למישהו עם האמר של רק סוסים/חיילים, למרות שכמות הצבא שלו קטנה יותר.
 

The Farmer1

New member
השילוב הכי טוב הוא

פלנקסים, פראטוריאנים וספירמנים. ולכן עדיף שגאלס ישקיעו יותר בפלנקסים שצריכת היבול שלהם קטנה יותר וכך אפשר להחזיק יותר חיילי הגנה בשעת הצורך. דרוידס הם טובים יותר כשצריך לשלוח הגנות בדחיפות.
 

zzprod

New member
פלנקס

פלנקסים כמו שכתבת מאוזנים מול פרשים ורגלים והם מהירים לייצור. בשלבים המתקדמים של המשחק , מה שחשוב הוא צריכת יבול פר הגנה ואם אתה גאלי, אין לך שום דבר שמשתווה לפלנקס.
 

all about eve

New member
תודה

כבר פחדתי שבניתי סתם 12000 פלנקסים שלב 20... לגבי התקפה הכי טוב להשתמשמ פשוט בחרבות לא?
 

Mellow29

New member
לא רק

כל המרבה הרי זה משובח :) רצוי לייצר במקביל גם חרבות וגם האדואנים
 

Shaycs

New member
השיטה הכי טובה לתקוף לפי דעתי

זה שילוב של שני הדברים הכי חזקים שלך בתקיפה.. שזה חרבות והאדואנס.. שמשולבים תמיד תמיד עם ההירו שלך . שנותן לך בונוסים להתקפה ולהגנה...
 

zzprod

New member
התקפה

מבחינת כוח התקפי פר צריכת יבול הכי משתלם לגאלי חרבות אבל זה מגביל אותך מבחינת זמן בניה לייצור רק במגורי חיילים. לכן כדאי לשלב את זה בהדואנים ואז אתה מפעיל במקביל את האורווה. במצב אידיאלי שאין לך מגבלה במשאבים אתה בונה תוקפים נון סטופ ב 4 מבנים: מגורי חיילים - מגורי חיילים גדולים, אורווה ואורווה גדולה.
 

Shaycs

New member
כמו שMELLOW

אמר ואמר נכון אתה חייב תמיד להיות מאוזן.... אני תמיד אומר שהגנה טובה באה משילוב של כוחות נגד סוסים ונגד חייל רגלים... אבל השיטה הכי טובה באמת זה ברית... כולם שולחים המון המון חיילים להגנה נגד סוסים ונגד חיייל רגלים כאשר בנוי תמיד מההכי זולים שזה הפריוטריאנס ספיר פייטרס והפלנקסים.... אבל אם אתה בונה על להיות לבד הרבה זמן אז תשלב בין פלנקס לדרויידריידר.
 

n lee

New member
בדר"כ

עושים כפר אחד (רצוי קרופר שיהיה גם הקאפיטל) התקפי (מה שאומר האדואנים + סורדמנים) ויתר הכפרים הם כפרים הגנתיים בכפרים רגילים פאלנקסים בקרופרים או חצי קרופרים דרואידים בכל מקרה מומלץ לשפר את חיילי ההגנה בכל הכפרים, כי ברגע שמתחילים בבנייה של הוונדרים כולם עוסקים בבניית הגנות 24/7 וכדאי להתכונן טוב מראש זה כמובן רק בגדר המלצה
 
למעלה