ה-ם מ-פ-ח-ד-ים

danchen

New member
ה-ם מ-פ-ח-ד-ים

זוכרים את הסיסמה של ביבי ? אותה סיסמה גם מהווה שם של מאמר מענין שהופיע בפורום שיווק ודן בפחד של אנשים מהחמצה - לא לטעום את היוגורט החדש, לא לדעת על המבצע או על מכירת החיסול ולא לראות את הסדרה החדשה בטלויזיה. האם גם אתם מפחדים (להחמיץ. ולא בגלל החום הכבד) ?
 
נורא מעניין ...

השיווק והפירסום שעשית לפורום ...
יש פורום שלא נכנסת אליו ?
 

Almost me

New member
תהרוג אותי

אני ממש לא מצליחה להבין את הקשר בין המחט ל.. אני צרכנית קופצנית מוצהרת, אבל למרות זאת ישנם מוצרים שאין סיכוי שבעולם שאני אחליף אתם, אני אקנה, אני אטעם דברים חדשים אבל לא מעבר. מתוך הכרות שטחית עם די הרבה אנשים רובם כמוני וזה בטח לא מ"תחושת החמצה" זה פשוט מרצון להכיר דברים טובים יותר. רוצים דוגמא? אני אוהבת יוגורטים לאחרונה גם שטראוס וגם תנובה יצאו עם מותג חדש (יוגורט קרמי) לפי מיטב ידיעתי שטראוס מפרסמים ותנובה עוד לא, כאוהבת יוגורטים קניתי גם מזה וגם מזה... אף אחד מהם לא "עשה" לי את זה ולכן אמשיך לקנות את הסוג שאני בד"כ קונה ואוהבת, אם אחד מהם היה עושה לי את זה, הייתי מגוונת וקונה גם אותו מידי פעם. לעומת זאת, חומרי ניקוי מסויימים שעושים את העבודה הכי טוב עבורי, אותם אני לא אחליף, אם יהיה מבצע מיוחד על מותג אחר אני אקנה, אבל שיהיה בבית לא למטרת שימוש מיידי.
 
זה לא את היוגורט או את התוכנית ...

כל המסר בפרסומות זה שאם תקנו את זה וזה אז החיים שלכם יהיו פשוט מושלמים ! כל מה שחלמתם עליו ייתגשם ! באמת , עליינו ! כשאני קונה קולה אני לא מפחדת להחמיץ את הטעימה של השתייה .אני פוחדת לפספס את טעם החיים . אם אני לא אשתה קולה כמו שאר העולם (ששותה קולה או קולה דיאט והולך לו טוב עם בחורות , הם נראים טוב , ועושים צניחה חופשית ומתרסקים לתוך בניינים בלי לקבל אפילו שריטה ) אז אולי לחיים שלי לא יהיה טעם ... אז לא באמת חבל להחמיץ ? אגב : מברוק על הפורום החדש , הוא נאה לך ! דנה
 

danchen

New member
החמצה של דברים חדשים ולא של ...

הכוונה היתה לפחד מפני החמצה של דברים חדשים - לא מהטעם המוכר של הקוקה קולה אלא מהטעם הלא מוכר של קולה וניל למשל.
 
למעלה