טוב נו..חייבת להתוודות

קשתית34

New member
טוב נו..חייבת להתוודות ../images/Emo9.gif

הקטע הזה שמצלמים תמונות של הלפני והאחרי עשה לי ממש חשק.. נראה לי שבמהלך היום אני גם הולכת להשוויץ באחד החדרים המבולגנים בבית שלי. ולצלם אותו לפני ואחרי. זה מצחיק כי פתאום יש בשביל מי לסדר...כאילו צריך להוכיח משהו למישהו, וזה מאוד מוצא חן בעיני. אז רק רציתי להגיד תודה על פורום שכזה. ויאללה לעבודה, הולכת לצלם ולסדר..
 

קשתית34

New member
מפה אין לי דרך חזרה..../images/Emo6.gif

טוב, אז התמונות מצולמות מהנייד שלי, מקווה שתצליחו לראות משהו כמו שצריך. אז כמובן המטבח שכבר יומיים נראה ככה...והכביסה המעצבנת על פינת האוכל שכבר כמה ימים מחכה ליחס חם ממני
 

טליW

New member
אז הפורום מבצע את ייעודו נאמנה...

כל הכבוד לך על ההחלטה!
 

קשתית34

New member
הנה האחרי..

כבר מעל שעה שכל הבית מסודר, פשוט הנסיכות חזרו מיום הלימודים והמרתון החל..
 

שָׂרָה

New member
ככה זה טוב. השולחן עם המפית המתאימה

יותר טוב ממפה
ועל הגז מתבשלים הסירים לארוחת הצהריים? מממ
 

azaria

New member
יו! איזה מרחב! ואיזה שינוי עשית!!!

המטבח שלך זה ממש אוּלם! כמה מרחב! איזה כיף. אם יש משהו שאני אוהב בבית זה מרחבים גדולים. והמהפך שחוללת שם זב ממש לא להאמין. נס חנוכה! כל הכבוד לך! איזה תיאבון עשית לי... לא יכול לחכות למחר. החלטתי להתלבש על פינת המעילים שבכניסה לבית. (תמונה אי שם לפני כמה ימים) ושוב. כל הכבוד לך! נכון שכוס הקפה של אחרי היתה כיפית במיוחד? במטבח מצוחצח, על שולחן פנוי עם מפה דקורטיבית... אחחח איך אני מקנא בך על הכוחות.
 

קשתית34

New member
נכון הדירה דיי מרווחת

אפשר לרוץ מהסלון למטבח וממש להתעייף מזה..
אל תקנא בי על הכוחות,,אם לא הייתי שמה פה את תמונות של הלפני, בחיים לא הייתי מסיימת לארגן שם. כל פעם שנשברתי באמצע הסידור אמרתי לעצמי, "אבל שמתי תמונות של הלפני, אני חייבת לשים את האחרי"..וככה בלי לשים לב "העמדתי" גם 4 סירים על הגז..
בכל אופן, יש לי עוד כמה ארונות לסדר מתישהו, ואין ספק שהפורום הזה מוציא ממני את יכולת הארגון שלי בצורה הכי טובה. מחכה לראות תוצאות אצלך.
 

שוקולתה

New member
כל הכבוד לך .איזה יופי

אני מתבישת לצלם שיראו .ממש ממש מקסים לא יאומן.
 
למעלה