יורם ברכות לבביות לפתיחת הפורומוקשיין

מירב189

New member
יורם ברכות לבביות לפתיחת הפורומוקשיין


מאחלת לך הרבה הצלחה בניהול הפורום ותכניו ושיהיה פורה, מעניין ונעים לשהות בו.
מאמינה בך איש יקר, על פעילותך ועל דרכך לסייע לאנשים במקצועיות, באמינות, בלבביות, ברוך והרבה אמפתיה ואופטימיות לכותב, גם אם ישנם קשיים רבים.
לי באופן אישית, הוכחת זאת לא פעם אחת ולכן רוצה להודות לך מעומק ליבי - על הסיוע האילעי שחשתי מתי שהייתי במצוקה, יישר כח וכל טוב.

אז יאלה חברי/ות הפרומוקשיין, מאחלת הצלחה והנאה לכולנו ורק בריאות, אושר, כייף, הנאה, אור, שמחת חיים ואיכות חיים.

בהצלחה בשינוי איכות חיינו,

מירב

 

מירב189

New member
אני לא יודעת אפילו מה אני מרגישה, לא יודעת למה אני כל כך

עייפה.
מרגישה תשושה, עייפה, חסרת כוחות ואנרגיות בגלל הטיפול בהוריי בצורה אינטנסיבית ושיש לי רק עזרה בשעות מועטות של מטפלת דרך ביטוח לאומי. אחותי ואחי לא עוזרים לי ואמא שלי ממש סיעודית ומטפלת בה כל רגע.
התחלתי גם עבודה חדשה עם כסומכת לפוגעת נפש בדיור מוגן והיא ממש כל הזמן רצה לבדוק את הגבולות שלי ועד כמה אני יכולה להעניק לה, כל הזמן חשוב לה שיעניקו לה, ייתנו לה והיא לא מבינה שאני באה לטפל בה ולא למלא את החסכי הילדות שלה כי הוריה נפטרו שהיא היתה בת 9 והיא בת יחידה והיא מרגישה נטושה ולכן היא רוצה שכל הזמן ירצו אותה, יקנו לה.
גם אם אני רוצה לקנות לה אני לא יכולה, כי במסגרת התפקיד יש הפרדה מוחלטת בין הטיפול לבין קשר חברי, למרות האינושיות שבטיפול.
אין לה בכלל גבולות - גם כל הזמן היא רוצה שאני אשאר יותר מהזמן וכאשר אני הולכת בזמן שלי, אז פתאום היא לא מוצאת את הדברים שלה כדי אני כביכול אעזור לה לחפש ובכך אשאר יותר.
בהתייעצות עם האחראית שלי שהיא עובדת סוציאלית, אמרה לי שאני צריכה להגיד לה שאני לא חורגת מהזמנים וכאשר הזמן נגמר אז אני מסיימת ושהיא גם אמרה לי.
כאשר אמרתי לה את זה אז פתאום היא נפגעה ורוצה שאני אלך לפני כן.
מאמינה שאני צריכה עוד פעם לשוחח איתה עוד יותר לעומק ולהסביר לה את גבולות הטיפול ואין אני יכולה לתת לה דברים כפי שהיא אמרה לה לי שהיא רוצה ממני וגם הזמנים הם לא ניתנים להתפזרות אלא לזמן מוגבל ואם אני אומרת לה, אזי היא לא צריכה להפגע ובכך לרצות שאני כביכול אלך לפני הזמן.
כן, מאמינה שזה רק עניין של זמן וככל שאדגיש לה את הדברים הללו, אולי היא תפנים זאת, למרות שהיא חסרת גבולות לחלוטין.
רציתי ללכת לטיפול בשיחות דרך הקופה ולא פסיכיאטרי כי אין לי צורך וכאשר הייתי במכון לסכרת אז היא דברה עם מנהל המרפאה של בריאות הנפש בקופה שקרובה לביתי והיא אמרה לי שאני רק צריכה הערכה פסיכיאטרית כדי לקבל את הטיפול הפסיכולוגי.
כאשר הגעתי לשיחה עם מנהל המרפאה אז הוא אמר לי בסיום השיחה שהוא צריך את התיק וכרגע אין לו טיפול פסיכולוגי ואחרי שאמרתי לו כל מיני דברים, אז הוא אמר שהוא צריך את התיק הרפואי שלי ממרכז לבריאות הנפש באיכילוב איפה שטופלתי ושאני אעשה העברה.
הלכתי למרכז לבריאות הנפש באיכילוב ובקשתי את התיק, הוא אמרו לי שאני צריכה לפנות לרשומות הרפואיות כדי לעשות העברה או לרופא שלי, רק שהוא עזב. בקשתי ממנהל המרפאה אך הוא סירב בצורה קצת לא מובנת - אמרתי לו אם הוא יכול לעשות זאת עבורי כדי לקדם את בקשתי ואז הוא אמר שלא והוא לא יודע כמה זמן זה יקח כי אם זה יפול בידיים שלו, אזי יהיה מהר ואם אצל רופא תורן אחר, אז הוא לא יודע והוא לא יתערב לי בזה.
הרגשתי קצת לא נעים עם התשובה.
וניסיתי לפנות לרשומות ואז הם אמרו לי לבוא לחתום כדי להעביר את התיק.
בסוף החלטתי שאין צורך בטיפול, כי לא יודעת אם ייתנו לי רק טיפול פסיכולוגי במכבי או מותנה במעקב פסיכיאטרי וגם אם בלי תרופות, עדיין בדיקת השפיות מתישה אותי ומעייפת אותי ולכן אין אני רוצה בכך.
היה געגוע פתאום לצוות המרפאה במרכז לבריאות הנפש לאחר הביקור הקצר שם, כאילו קשה לי ממש להתנתק מהמקום, זה החזיר אותי אל הצורך בהכלה שלהם, אך לא קיבלתי זאת כאשר החלמתי ולכן גם מבינה שאין הגעגוע תורם לי, למרות הקושי וגם עוד מעט המקום עומד להסגר בגלל הרפורמה החדשה.
והאחים שלי ממש מגעילים ולא עוזרים ומרגישה כל כך לבד בכל מה שאני עוברת.
לפעמים אני מפנטזת שאני בטיפול אצל הפסיכיאטר שהיה לי באופן פרטי או אצל מנהל המרפאה במרכז לבריאות הנפש, אך מהר מבינה שזה רק רצון לקבל כוחות ולא יהיה לי את זה.
לא מבינה מה קורה לי, מה אני רוצה מעצמי, רק הולכת בצעדים לקראת המטרות שלי ומאמינה בכוחותיי שאצליח להתגבר על הכל ויהיה טוב, אך מרגישה תשושה מאוד מהדרך ....
&nbsp
&nbsp
 
לדעתי לא כדאי לותר על האפשרות לקבל טיפול שיחתי

גם אם זה כרוך בקשיים זמניים.
פנית למנהל המרפאה, חתמת ברשומות הרפואיות,
התהליך יתקדם.
יהיה תהליך של הערכה, או אינטייק, וזה מקובל.
את הולכת לקראת המטרות שלך,
ומאמינה בכוחותיך,
וגם אני מאמין בהם,
אבל בכל זאת, טיפול שיחתי יכול לתרום את חלקו.
 

מירב189

New member
הבעיה היא שהוא להערכתי לא יסכים לתת לי את הטיפול בשיחות ללא

&nbsp
מעקב פסיכיאטרי וגם אם זה לא תרופתי אלא רק בדיקת שפיות כפי שעשו לי במרפאה במרכז לבריאות הנפש כדי לראות שהפסיכוזה לא חוזרת.
אני חושבת כפי שהרופאה שפרשה לפני שהרופא שהיה לי האחרון - שזו לא סכיזופרניה והייתי רק בסטרס נוראי ולכן הגבתי בצורה מוקצנת ולכן אני מגיבה טוב ללא תרופות וברוך ה' הפסיכוזה לא חוזרת והיה רק התקף אחד ואני כבר שנתיים ללא תרופות.
הבדיקת השפיות מתישה אותי, מעייפת ומחזירה אותי לחולי ולכן כמה שיותר לא להיות במקום שמזיק לי וגם אם הוא יעזור לי במידה מסוימת ולכן קשה לי לקבל את הטיפול הפסיכולוגי וגם לא אהבתי את הגישה של מנהל המרפאה במכבי, אם אתה רוצה לקבל את התיק, אזי תגיד שצריך את התיק ולא להמציא לי תירוצים שאין לך פסיכולוגים כרגע ואחרי כמה שניות משהו אחר.
לכן, אמינות מאוד חשובה לי וזה אולי דבר קטן, אבל מצביע על הרבה.
&nbsp
 

מירב189

New member
הוא גם עשה לי את הערכה הפסיכיאטרית, לא צריך כל הזמן להאחז על

העבר, אם פסיכיאטרית אני בסדר.
&nbsp
 
למעלה