יש משהו נוגע בטיפות האלה

מיכל בר

New member
יש משהו נוגע בטיפות האלה

שליד כל הודעה. כל אחת והצבע שלה, עם תוכן, בלי תוכן, מקורית.. ולפעמים הטיפה היא דמעה... מהרהרת לי על הכוכבים האדומים שהיו בפורום הקודם, על איך סימנים פשוטים בעלי משמעות כל כך ברורה, יכולים להפוך לעוד דברים בעלי משמעות פרטית ומטאפורית . ושוב, שבת טובה .
 
יפה מאד מיכל

... והטיפה השקופה שהכי דומה לטיפת הדמעות ,מייצגת את האין תוכן.... כמה נכון... דימעה אחת שקופה... היא מכילה בתוכה את כל התוכן שבעולם... אין תוכן חזק יותר ממנה..... (סליחה לא כותבים פה ביום שבת?)
 

אלירון

New member
אני רואה בטיפות האלה עלים יפים

ולא טיפות (פראדוקס?) עוד לא ראיתי בטבע טיפות במצב מאוזן. הטיפות האלה צורמות לי כי הן לא מעבירות לי תחושה אמיתית (טבעית?) של טיפה, נסו לראות אותן כעלים עלים של פרח, עלים של שיח זה מרגיע מאד.
 

רחלי27

New member
טיפות עלים ואולי רק....

טיפות עלים ואולי רק בלוני מחשבה כאלו (שמצרפים לקומיקס)כמו עננים ששטים בשמיים מלאים מחשבות, רגשות וחלומות..... כל אחד איך שבא לו...רק כדאי שזה יביא בסוף חיוכים ושימחה. הרי אחרי הכל תמיד יש על מה לישמוח בעולם שלנו..הוא הרי מלא..מלא..מלא..! וסתם שאלה..אפשר להעתיק לכאן הודעה שכתבתי פעם לפורום אחר? ניראה לי שזו תהיה מין הכרות קלה ביננו. מחכה לתשובה. רחלי.
 

אלירון

New member
בשמחה רחלי

לדעתי את יכולה להעתיק לפה הודעה מפורום אחר (בדקתי זה חוקי).או אולי את מתכוונת להעביר לינק להודעה? כתבי לי יותר פרטים בברכה
 
למעלה