כאבים בבטן בעקבות סרזט

goralrrr

New member
כאבים בבטן בעקבות סרזט

שלום, אני בת 32, סבלתי מכאבים מאוד חזקים ובלתי נסבלים בתקופת המחזור. אני כיום בבירור של אנדו, התחלתי לפני חודש טיפול בסרזט .במחזור האחרון עם הסרזט הכאבים היו כאבים רגילים ועבר בלי כאבים חזקים. אך כבר שבועיים אני סובלת מדימום ומכאבים מדומי מחזור מאוד חזקים, בנוסף לתחושת חולשה ובחילה, כלומר תחושות של מחזור. האם זה אמור לעבור?
תודה. נינה
 

לואי84

New member
לפעמים יש תקופת הסתגלות לגלולות

ויכול להיות דימום ובחילות. הגלולות הספציפיות האלו נחשבות די חלשות כי הן מכילות רק פרוגסטרון בלי אסטרוגן (משערת שיש סיבה שנתנו לך דווקא אותן?) ולכן יכולים להיות יותר דימומים. השאלה באיזה דימום מדובר. האם הוא חזק/חלש?
אמרת ב"מחזור האחרון עם הסרזט", האם הכוונה שאת לא לוקחת אותן ברצף?
בכל אופן, תמיד טוב להתייעץ ישירות עם הרופא שנתן לך את הגלולות.

תרגישי טוב
 

goralrrr

New member
המשך

תודה על התייחסותך.
אכן קיבלתי את התרופות האלו כי יש לי אבחנות רפואיות שבגללן אסור לי להשתמש בסוגים אחרים של גלולות.
מחזור אחרון כי אני חודש עם התרופה ובינתיים היה לי רק מחזור אחד, אני לוקחת את התרופה ברצף. בשבועיים האחרונים היו ימים של דימום חלש וימים של דימום כמו מחזור, והכאבים בשבועיים האחרונים הרגישו כמו כאבים של מחזור למרות שאני שבוע לפני וכרגע יוצא מצב שאני כל הזמן צריכה אדוויל . עד עכשיו המחזור אצלי מאוד סדיר
 

לואי84

New member
אם היה מדובר רק בדימום חלש

בדר"כ ההמלצה היא להמשיך כרגיל. אבל כשמדובר כבר בדימום חזק כמו של מחזור, לפעמים אומרים לעשות הפסקה מסויימת. במקרה שלך לא הייתי עושה זאת על דעת עצמי אלא מנסה להשיג את הרופא המטפל. האם מדובר במומחה לאנדו'?
אם לוקחים ברצף אז את לא אמורה לקבל מחזור
 

goralrrr

New member
אני לוקחת בצף

הדימום לא מפסיק. אני מטופלת אצל ד״ר קאופמן ואמורה לחזור אליו למעקב עוד שלושה חודשים. אז אני אמשיך לקחת כי זה עוזר לי עד עכשיו למרות התופעות לוואי
 

לואי84

New member
אז אני אישית הייתי יוצרת איתו קשר

ומתייעצת מה לעשות. שוב, אם מדובר בדימום חזק כמו של מחזור ההנחיה הרבה פעמים היא לעשות הפסקה של מס' ימים (5-7) אבל אולי הוא יגיד לך אחרת.
 
למעלה