כבר נמאס לי לחכות

כבר נמאס לי לחכות ../images/Emo46.gif

תגידו - כמה זמן לקח עד שהגיעו התוצאות של בדיקת הצליאק שעשיתם (בדיקת דם)? כי עבר כבר יותר משבוע, בדיקות דם אחרות שעשיתי יחד איתה הגיעו כבר לפני 3 ימים ורק הבדיקה הזאת, ההכי החשובה, מתעכבת לה. אגב, הרופא רשם לי 2 בדיקות רלוונטיות - גליאדין ועוד משהו, וכשלקחו לי דם האחות אמרה שקופ"ח כבר לא מאשרת את בדיקת הגליאדין. למישהו יש מושג אם הבדיקה השניה אכן מספיקה, ז"א אם אפשר לגלות צליאק בלי בדיקה לנוגדני גליאדין? אם אני אצטרך שוב לעבור שבוע עם גלוטן בשביל בדיקת דם נוספת ועוד לחכות... כבר נשבר לי.
 

Lihi05

New member
בדיקת צליאק לוקחת בדרך כלל כשבועיים

אם עוברים 3 שבועות, תפני למרפאה שיבררו מה עלה בגורל הבדיקה. לי למשל בבדיקת הנוגדנים האחרונה (לאחר 4 חודשי דיאטה) הושמטה בדיקה מסויימת. או שהם החליטו פשוט לא לעשות כי יקר הבדיקה עולה יותר מידי או שפשוט איבדו אותה. חכ עוד קצת ואם לא יגיעו התוצאות אז תבררי למה.
 
אם ככה אז יש עוד קצת זמן

העניין ששבוע הבא יש לי מילואים, וחשבתי באותה הזדמנות לברר עם קצינת הקישור על מה עושים בעניין, וכדאי שיהיו לי תוצאות חד משמעיות לפני שאני מעלה את הנושא... אני מקווה שהתוצאות יגיעו לפני.
 

Liyah

New member
../images/Emo140.gif

מקווה בשבילך שהן יגיעו מהר...
 

Liyah

New member
באתי בגלל המחיר, נשארתי בגלל השירות

באתי בעקבות "פני בובה", שסיפרה שבעקבות הפורום הזה היא הגיעה לתובנות חדשות. מאחר ולא ידעתי דבר וחצי דבר על צליאק, ניגשתי לפה. ואני חייבת לציין שאני נהנית סו פאר. אז...איך עושה אלפקה? אגב, ענף כ"א בשלישות רמ"ג מודה לך מקרב לב על החמוד המבריס.
 
אני כבר חשבתי שאת עוקבת אחרי

באובססיביות
יאללה תישארי, אולי אפילו תרצי שיהיה לך צליאק.
 

Liyah

New member
ברור שכן!

לכן הגבתי כמו שהגבתי ביום שישי שעבר (סליחה אם הבהלתי אותך קלות
) חג שמח!
 
למעלה