כמה שאלות על קנייה אונליין מסופרים בארץ

Ccyclist

Well-known member
כמה שאלות על קנייה אונליין מסופרים בארץ

אני מגיע לארץ לביקור קצר וחושב להזמין אלי משלוח מסופר כלשהו. באזור שבו אשהה יש רמי לוי ושופרסל, ובאתריהם יש קטגוריות ברורות למזון ללא גלוטן.

השאלות:

1 - מדיניות ההחלפות: האם הם מקפידים שלא להחליף מוצר ללא גלוטן במוצר "דומה" עם גלוטן? (המוצרים הכי מועדים לפורענות לדעתי הם מוצרי הטבעול למיניהם). מבחינתי עדיף שלא יגיע תחליף.

2 - כמה זמן לוקח לקבל משלוח מסופר באותה העיר ? אני מגיע לארץ בשעה שבה הסופרים הגדולים סגורים וצריך שהמשלוח יהיה אצל מארחיי ביום ההגעה. שמעתי שיתכן שמדובר ביומיים.

3 - רמי לוי או שופרסל זו ה-שאלה. ניסיון טוב או רע שלכם עם הרשתות יכול לתרום לי הרבה מבחינת הבחירה.

תודה.

התיזמון שלי הוא כזה שאין לי הרבה זמן לקנות אוכל בסופר לפני שהסופרים הגדולים נסגרים לשישי-שבת ואינני חושב שיש הרבה ברירות רלוונטיות בפיצוציות.
 

d a p h n a

New member
אנחנו משתמשים בשופרסל

אפשר להגדיר להם שלא להביא תחליפים, וממילא לפני שהם מביאים תחליף הם יוצרים קשר לבדוק. לא היתה לנו בעיה שהביאו מוצר עם גלוטן במקום מוצר בלי.
&nbsp
לגבי זמן משלוח - כשאתה מבצע את ההזמנה אתה בוחר מועד משלוח. אתה יכול להזמין גם שבוע מראש, למועד מסויים, כך שאתה יכול לבקש שיעשו משלוח לזמן שנוח למארחים שלך. בעקרון אם נכנסים בערב בדרך כלל אפשר לקבל משלוח ליום למחרת, אבל הסיכוי יורד כשמתקרב סופ"ש ו/או חג.
&nbsp
יש היום גם כמה אתרים חדשים שעושים משלוח מסופרים מקומיים באותה עיר בתוך שעתיים או משהו כזה, אבל ממה שראיתי יש להם מבחר די מוגבל של מוצרים נטולים.
&nbsp
בקיצור, כשהייתי במצב שלך עשיתי משלוח משופרסל שהזמנתי מראש כך שיגיע בזמן שנוח למארחים, וזהו.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה. מידע מאד שימושי, בייחוד מסגרת הזמן.

 
למעלה