כראמל- פרק 61 ואחרון לעונה- חתול יודע שהוא לא יחיה לנצח

YossihNew

Well-known member
🐈 💀

אז האם הילדים יצליחו להציל את כראמל?

מתי פרנקו יגיע?

איך יתגברו על פרופסור דה ויל?

ולמה גובו קשור?

עד הספר הבא...

 

YossihNew

Well-known member
לא כזה מטורף...

זה טכנית כן באשמתך, ויש. טכנית.

מתקרב למאה...

אופס. הפסקת חשמל. חד וחלק. זה באמת מחוצף מצידו. המעלימיטרון! לא מעלימטור! מוחקים מהתסריט. בערך. אלפרד לא מסוגל. סופרמן לא מסוגל. אז הוא לא תמיד נותן שירות. כן, ברור, לא הופתעתי. אלפרד הוא לא הראשון שפוטר משירותו. מה עם הבדיחה? זה לא מה שהסוס עונה לו. היית צריך ללכת על "ואז הסוס נכנס". אבל בגלל שאתה חמוד, גובו, אני אתן לך בדיחה ששמעתי שלשום. יהודי, בריטי וערבי מתווכחים מי הכי טוב במיטה. הבריטי אומר שכשהוא שותה, הוא גורם לאשתו לצרוח שעה. הערבי אומר שכשהוא מפזר קטורת, אשתו צורחת שעתיים. היהודי אומר שיש לו שמן שגורם לאשתו לצרוח יום שלם. הם מתפעלים ושואלים מה הוא עושה, והוא עונה: "כלום, כשאני מסיים אני מנגב ידיים בווילונות". ביאטריס הלא סקסית! חבר'ה, חבר'ה, אם פרופסור דה ויל היה אומר שהוא העלים כמות של אנשים והרג חתול, אנשים היו שואלים למה חתול. אז מהחתול אכפת, מהבני אדם לא. איפה לעזאזל אל אל והלנה? טוב, הנה בת אחת של מולי שולמן שהצליחה לטפל בו. ואז הסוס נכנס... אגב, גם לי יש בדיחה, בריטי, יהודי וערבי יושבים במטוס. ואז באה הדיילת ושואלת: "לא נמאס לכם?! לא נמאס לכם?!" (פעם כשהייתי בתיכון תלמידים עשו הצגה וזה ליטרלי הפאנץ', כל הזמן מנסים לספר עד הסוף המר כשסופסוף שומעים את הפאנץ'). ביאטריס הסקסית! אני מבין אותך. ביאטריס, תעזבי את ביאטריס. אוף, ביאטריס הסקסית נעלמה לי. אלפרד בטח טס לו לאנשהו... אה, תמיד נותן שירות. כן, איפה הם?

הנה הם!

למזלנו, הפעם החתונה של יובל לא תעצור את הסדרה. למרות שאני חושש מאסטרואידים, מחלות ועוד כל מיני. תגידו לי, הילה הרוש חווה חתונות בכל סדרה? לא, בשוברי גלים לא.

ג'יין, תתחילי להתכונן לכלבים, במקום לחתולים. כן, הוא גילה שנערת החלומות שלו... לא משנה. נערת חלומות הזוועה. איכס, אכן.

מאי כל כך מלכותית. באמת. היא תכתוב תסריט לסרט. בטח. להצגה. היא חכמה. אז על חתול! לא, לא מסחרי.

סופסוף השיער של ביאטריס פזור. היא לא מכירה אף אחד. בוא נסגור את זה. אה, היא מנסה להגיד שהיא נקייה ומטופחת. או שהיא עושה חלון. יכול להיות.

אבל גובו, די עם פליקס, האיש מסכן.

נו, ברברה? איך היה עם המשפחה המאוד מוכשרת שלך? מה שלום האחות הבכורה? מדהימה עדיין? אוי, היא צורחת.

איפה אלכסנדר? כי טכנית זאת אשמתו. טכנית. כן, גם זה אפשרי.

מה, רובי? זה גם בזכותך, אדון במאי. לא, לא, מספיק שלקחו את אלונה לחו"ל!

הוא הולך יותר בקלות מאלונה. ויש, ויש, איך אתה מרגיש?

למה שישכח? אין טבעת שכחה על האצבע שלו. כראמל בלי כראמל? סליחה, אבל אם אתה עושה את זה, תעשה את זה כמו שצריך. בטקס עם מלא כדברות. אנחנו לא ניפרד לעולם! כאילו... ככה יצא לי. למה הוא קורא לכולם יקיריו? ויש, תבין. כראמל צריך סלסלה כי אחרת אי אפשר להפעיל אותו.

עצוב. אה, זה המונטאז'? אה, זה המונטאז'? ואז הסוס נכנס... תגיד, תעשה רגע מיאו? בוא'נה, אתה ממש כמו כראמל. אתה תחליף אותו. אבל אמרתי שהסיפור על החתול לא מסחרי.

תלוי כמה רחוק רובי מוכן ללכת.

אה, יש גם אותה. היא לא פגשה את הלנה. מעניין מה יקרה בעונה הבאה. גברת בלום שוב בלי כלום. נו.​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
דבר שלא קרה מימי גאליס עם הקפיאה של יונתן ...
 
למעלה