לא לגמרי קשור אבל...

לקשמי

New member
לא לגמרי קשור אבל...

בכל זאת לא מצאתי מקום אחר מתאים יותר לפרוק את התסכול עכשיו. קודם כל אפתח בווידוי. אני או-טו-טו בת 30 (עוד חודשיים) ומעולם לא הצלחתי להחדיר טמפון! לפני כמה שנים היו פעמים שניסיתי אבל כתוצאה מזה שלא הצלחתי היו לי כאבים כאלה שנשבעתי שאני לא מנסה יותר. היום הפרתי את השבועה וזאת עקב כך שלאחרונה התחלתי לשחות באופן קבוע ועכשיו כשהמחזור הגיע (לראשונה מאז שהתחלתי לשחות, לפני שבועיים) קשה לי לחשוב על כך שבמשך שבוע אני לא אשחה רק בגלל המחזור. אז אמרתי, טוב, אני אנסה שוב להשתמש בזה וקניתי חבילה של טמפונים בסופר, הבטחתי לעצמי שאני אנסה שוב ושוב עד שאצליח, בכל זאת הבריכה קורצת לי ולא רוצה לוותר עליה. אני קוראת שוב ושוב את ההוראות, כמו ילדה בת 12 שזה עתה קיבלה את המחזור הראשון שלה ופעם ראשונה בחייה רואה את הגליל הלבן הזה ולא יודעת בדיוק מה היא אמורה לעשות איתו. אני מנסה להחדיר אבל כבר בשלב הזה זה כואב!!! ככה כבר זרקתי לפח 2 טמפונים בלי שהשתמשתי בהם. אני בטוחה שיש כאן בפורום בנות שבשבילן זה דבר של מה בכך, להכניס טמפון, אולי תגלו לי את הסוד? לקשמי, שמתגעגעת לבריכה אבל לא רוצה להכאיב לעצמה.
 

גינגר3

New member
הכול בראש....

אני יודעת שזה משפט מעצבן אבל למטה יש שרירים והם מתכווצים שאנחנו במתח לכן צריך להרפות...תנסי מקלחת חמה ואחרי זה ברוגע בלי הרבה מחשבה תחדירי את הטמפון עד שהוא ישב בצורה שלא תרגישי אי נוחות..(בהתחלה קצת מוזר אבל אחרי שמתרגלים...) תחשבי "שהחור הזה" מספיק גדול שתינוק יוצא ממנו אז להכניס טמפון בהחלט אפשרי! המון הצלחה
 

לקשמי

New member
מסכימה

כן, אני יודעת שזה קשור גם להתכווצות השרירים ולמתח וכו' ולכן גם ניסיתי לתרגל הרפיה לפני כן (במקרה אני גם מתרגלת יוגה ומורגלת בתירגולי הרפיה) אבל כשאני כבר מנסה לשים את הטמפון קשה לחשוב על משהו אחר ואז המתח מגיע כבר באופן אוטומטי, בלי שאני ארצה ומכאן גם הכאב רק בלנסות להכניס את הטמפון. (ניסיתי גם לעשות את זה בשכיבה, שאז גם יותר קל להרפות את הגוף אבל עדיין המצב לא שונה וזה עדיין כואב כשאני מנסה). בכל אופן יש לי עוד כמה טמפונים בחבילה, עוד כמה אפשרויות לנסות. תודה על התגובה.
 
אני הייתי ממליצה

לנסות טמפון עם מוליך כמו טמפקס למשל, זה פחות בעייתי, מכניסה את המוליך ולוחצת , הטמפון ניכנס בדיוק למקום בנרתיק וככה זה לא כואב בהצלחה :)
 

לקשמי

New member
זה בדיוק הטמפון שניסיתי ../images/Emo13.gif

אבל כאמור עד עכשיו לא הצלחתי וגם כאב כשניסיתי להכניס.
 

לקשמי

New member
אולי זה דווקא כן קשור לפה ../images/Emo4.gif

כפי שציינה גינגר, הכל בראש, ככה זה נראה. אחרת איך אני לא מצליחה לעשות דבר שכל כך הרבה בנות מצליחות לעשות בקלות... היתה התקדמות. ניסיתי להכניס טמפון בלי מוליך והוא דווקא נכנס יותר בקלות אבל נכנסתי ללחץ כי פחדתי שהוא יכאיב לי (זה גם עדיין כאב קצת אבל פחות מהניסיונות הקודמים). הקטע הוא שכשאני לא מכניסה אותו טוב, ממשיך לכאוב לי גם אחרי שאני מוציאה אותו. לא יודעת, קראתי כאן הודעות של נשים על פחד מלידה ואני חשבתי על הפחד מטמפונים. זה בטח שונה לחלוטין אבל המשותף לשניהם הוא שהכל באמת בראש...
 

tzurtzur

New member
מתי את מנסה?

בימים "יבשים" לא מומלץ לנסות כי זה כואב מאד כשיבש. חכי על ליום הראשון של המחזור, בו יש הרבה דימום ואז תנסי בעמידה כשרגל אחת על האסלה ושניה עומדת -לדמיין איך כל פלג הגוף התחתון משוחרר , ממש מנותק מן הגוף ואז נסי להחליק אותו פנימה, אני ממליצה גם על מוליך. ואולי כדי קצת להקל על החרדה תנסי קודם כל להחדיר אצבע .אולי אחרי שתצליחי להכניס את כל האצבע בלי כאב תהיי מוכנה להחדיר גם טמפון. בכל אופן, אני עד היום זוכרת את הנסיון הראשון שלי, הייתי מאד לחוצה וגם אחרי ההחדרה הכואבת כאב עוד יותר להוציא אותו יבש.. אאאוצ'..... דרך אגב אם כבר הצלחת להכניס ואת קצת חוששת מההוצאה כדאי להשפריץ ל"אזור" זרם מיים כדי שהטמפון יצא בקלות יותר ולא בכאב. בהצלחה אחותי
 

לקשמי

New member
תודה

ראיתי את התגובות האחרונות רק עכשיו. האמת שבסופו של דבר, אחרי כמה נסיונות הצלחתי להכניס את הטמפון ודווקא בלי מוליך הלך לי יותר קל. (אולי דווקא בגלל שהרתיע אותי להכניס פלסטיק לשם...).
 

ravhen

New member
הנושא שאת מדברת עליו קשור לפורום גנ

גניקולוגיה. אם תכתבי את אותו הדבר שם - הרופא יאמר לך פשוט שאת סובלת אולי מוגיניסמוס או מוסטיבוליטיס. צריך לבדוק את זה. פשוט תכתבי את מה שכתבת בפורום אחר שקשור לגניקולוגיה. גם אני סובלת מאותו הדבר. וניסיתי וניסיתי עד שפגשתי ברופאה מקסימה שהסבה את תשומת ליבי שיש לי כך וכך.. ויש אפילו טיפולים מאוד מתקדמים ורופאים מומחים לנושא.
 
למעלה