לא נפלו השמיים!

iba90

New member
לא נפלו השמיים!

תמיד חשבתי על היום שבו זה יקרה שסוף סוף אני "אאבד" את זה..דימיינתי איך זה יהיה...מי זאת תהיה...תמיד תכננתי את הרגע הזה וחשבתי עליו...הרגע שאני כבר לא יהיה "בתול", הרגע שאני אוכל להגיד לעצמי שידעתי אישה ושמישהי רצתה אותי ושמשכתי אותה. דימיינתי שזה יהיה חצי סרט פורנו חצי "עשיית אהבה"...דימיינתי שזה יהיה רגע מכונן בחיים שלי ושאחריו הכל יהיה "שונה". כשזה קרה זה בכלל לא היה כמו שדימיינתי! הכל היה נראה לי "גמלוני" כזה וטכני מאוד. אני לא יודע אם היא נהנתה בכלל (למרות שהיא יזמה את זה) אני לא יודע אם אני נהנהתי אפילו...זה היה ממש מוזר! ניסיתי להגיד לעצמי בראש תוך כדי ש"הנה הרגע שחלמת עליו הגיע תהנה כמה שיותר" אבל לא הצלחתי להנות בכלל כי זה לא היה כמו שדימיינתי. מאז עברו כבר שנתיים וקצת. זאת הייתה הפעם הראשונה והיחידה שלי והרגשתי מאז ואני עדיין מרגיש שזה לא רק לא "פתח" אותי אלא אפילו סגר אותי! כאילו עכשיו יש לי בראש תפיסה של "סקס זה דבר לא מהנה" למרות שאני יודע שהוא יכול להיות מהנה מאוד (ככה אומרים חח).

מה שאני מנסה להגיד בסיפור שלי שיש פה כאלה שמחכים ומייחלים ליום שבו זה יקרה ומחכים לזה כאילו השמיים יפלו באותו יום ויהיה איזה "משהו מכונן" או איזה שהוא אירוע נשגב וגדול...ובסוף יוצא שזה לא היה ה"אי אי אי" שחשבנו עליו..השמיים לא נפלו...התנועה לא נעצרה...והעולם לא עצר.

אני יכול להגיד שאני די מאוכזב גם מהפעם הראשונה ויותר ממה שהיא גרמה לי להרגיש כאילו דווקא הפעם הראשונה שחיכיתי לה יותר מכל דווקא הרסה לי משהו מאוד יפה ומאוד טוב ומאוד שמח שחשבתי שיקרה לי
 

Berethor

New member
צפיות גדולות מדי מובילות לאכזבה

עדיף לבוא בגישה של סקס זה משהו, שיכול להיות נחמד, לא יותר לא פחות. חוץ מזה אולי פשוט לא הייתם מספיקים טובים, אבל לרוב אפשר להשתפר.
 

Purple Mushroom

New member


 
למעלה