להן ובמיוחד לבורים שמכם

להן ובמיוחד לבורים שמכם

כמה הגדרות של הויקיפדיה לחוקי הצ'אט. ולאנשים שאינם יודעים להבדיל בין נבולי פה, שפה לא נאותה וכדומה לשפת יום-יום ולשפה העברית התקנית אתר האקדמיה ללשון עברית. בתקווה שתחכימו.
 

A Magic girl 23

New member
אני חושבת שיש כאן כאלה

שחושבים שהם יותר טובים מכולם , וגם אם אדם אמר טעות לא צריך להתנהג כאילו אתה יותר חכם ממנו !!! חן את באמת כלבה ממין זכר שלא יודעת איך להתנהג ולדבר עם אנשים וחושבת שהיא יותר חכמה מתנשאת מעל כולם! אז נכון לא כולם יודעים לשון עברית ואיך שאת קוראת לזה אבל מה שבטוח, שהם יותר טובים מימך ומהעברית שלך :) חומדלה !!!! לכי תתעסקי בגן עם הדברים האלה ! בתקווה שתחכימי ותפסיקי להתנשאות!!!!
 
מעלה בי גיחוך רב מאוד מאוד.

נכון, לא כולם יודעים את השפה העברית וזה חבל. אך ברגע שמתקנים את אילו שלא מכירים בשפה זו והם יורדים לרמה אנושית נמוכה, לא מוכנים להודות בטעויות שלהם וכדומה. אין בהודעתי שום התנשאות, רק הרצון שיכירו בטעותם ושהתמודדו למרות שכביכול הם בעמדת כח. עכשיו, בנוגע אליי... דבר ראשון, הכינוןי שלי הוא כלבה שחורה ולא כלב. תאמיני לי אני יודעת באמת להיות כזו. מתנשאת אני ממש לא ואם את רוצה אחםפש עבורך פירוש נכון למילה מתנשא וחכמה, אינ בטוח יותר חכמה ומשכליה מהרבה אנשים פה.
 

A Magic girl 23

New member
טוב חומדלה

אני התכוונתי לא לכינוי שלך! אני התכוונתי למה שאת :) זה הכל !!! ולידיעתך 2 המילים האחרונות זה כלבה ממין נקבה !!!! :) אך אני רציתי שתהיי ממין זכר ...את יותר דומה ל... לא חשוב:) בטח רק חומדלה תרשמי בפחות עצבים ככה לא ייצא לך אינ במקום אני ומשכליה במקום משכילה :) והכינוןי במקום הכינוי ושיהיה לך אחלה בוקר כלבה :) צ'אווו (הרי זה הכינוי שלך ) לא? חחחחחח
 
ממממממממממממממממ מה פספסתי?

וד"א אין דבר כזה "עברית תקנית!" תבררי עם מורי לשון ותראי שזה עברית -תק-י-נ-ה- זה לא מדים :)
 
למעלה