לזכור ללכת לשירותים לפני..

KajaGugu

New member
איפוק בטיסת אל-על מבנגקוק: 6 שעות בלי שירותים

פשוט קטע מטורף בטיסה שהמריאה סמוך לחצות ליל שלישי נסתמו כל תאי השירותים במטוס לאחר 4 שעות באוויר, כשמשך הטיסה כולה הוא כ-10 שעות ■ אל-על בתגובה: "לצערנו הרב תקלה כזו מתרחשת פעם בכמה שנים" http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000489677&fid=2
 

rambling

New member
רעיון

תפסיקו למלא את הטפסי משוב שמחלקות הדיילות, זה גם ככה לא עוזר כלום וכנראה גם סותם את השירותים
 

קרלטון

New member
אלף בית גימל

אלף, תגובת אל על נשמעת לי די בולשיט (תרתי משמע). לא רואה סיבה שלפחות אחת מצוות הדיילים לא יעבור הכשרה של איך לתקן שירותים שנסתמים במטוס. כמה כלים + כמה חלפים + כמה ידע צריכים לפתור את הבעייה הסבוכה הזאת. לא שאני משווה את איכות כוח האדם, אבל באפולו 13 האסטרונאוטים הצליחו לבנות בעצמם מערכת סינון פחמן דו חמצני, תוך תנאים של אספקת חמצן הולכת ואוזלת והתרוקנות רזרבות החשמל במצברי החללית... בית, ת'כלס לא כזה נורא. יש בקבוק - משתמשים בו וסוגרים עניין. לנשים העניין קצת יותר מאתגר, אבל בשעה של לחץ שקית טובה שקושרים אחרי תעשה את העבודה. גימל, כן נורא. לנוסע עם קיבה רגישה שלא לקח אימודיום לפני הטיסה... זה הולך להיות מאוד לא נעים.
 

יוסי7778

New member
לא יאומן כי יסופר !!!

בזמנו הזדעזעתי מהמטוסים והשירות של אל על , והעלתי את זה בכתב , ונציג אל על שניסה לענות שם בעצמו נעלם וחזר רק כשהשירשור התרחק איזה 2 דפים אחורה... אבל לא תיארתי לעצמי שהם יכולים להגיע לכזה שפל .
 
למעלה