ליכוד, עבודה, מרצ- מה ההבדל?

ליכוד, עבודה, מרצ- מה ההבדל?

מישהו יכול להסביר לי, מה ההבדל העקרוני בין ליכוד/ עבודה/מרצ, מבחינה מדינית? - הרי גם "הליכוד" קיבל את העיקרון של שטחים תמורת שלום. - "הליכוד" הוא זה שמסר את סיני והכיר, לראשונה, בפלשתינים כעם והסכים לתת להם אוטונומיה. - "הליכוד" הוא זה שאימץ לחיכו את הסכמי אוסלו, והוא זה שמסר את חברון וחתם בהסכם וואי על מסירת 13% מיש"ע לפלשתינים. - "הליכוד" הוא זה שרוצה להקים מדינה פלשתינית והולך לעקור 21 ישובים בגוש קטיף וצפון השומרון, והוא הולך לגרש באכזריות ובברוטליות כמעט 8000(!!!) יהודים מביתם. - "הליכוד" הוא זה שמקים את גדר ההפרדה, כמעט על גבול 67' (אפי' בקעת הירדן מחוץ לגדר), גדר שלפי תכניות רה"מ, הולכת להיות הגבול עם מדינה פלשתינית. - השר אולמרט מ"הליכוד", כבר אמר שיהיה מוכן לוותר על שכונות קצה בירושלים. עכשיו, מישהו באמת יכול להסביר לי את ההבדל בין הליכוד/עבודה/מרצ, חוץ מהעובדה שאם היה עושה את כל הדברים הנוראיים האלו ראש ממשלה מ"העבודה"- הליכוד היה צועק בלי סוף?
 
מולדת מן...תן לי לענות לך.

עזוב אותך שטחים מזמן שהערבים לא מעוניינים בשטחים אלה בכל ארץ ישראל או כלום. תן להם אצבע הם ירצו את כל היד. המטרה שלהם זה גם להשמיד את ישראל והיהודים שבה. מולדת כחלק מהאיחוד הלאומי מציעה טרנספר ואתה מרחם פה על 8000 מתנחלים?? חה. כנס לאתר הליכוד ותבין הכל כי זה יותר מידי...
 
הוכחת לי שהליכוד זה מרצ ב'!

א. לא ענית לי מה ההבדל בינך לבין עבודה/מרצ. בתשובתך, רק הוכחת לי שבאמת אין שום הבדל בינכם. אם את לא מבינה את האבסורד של ההשוואה שלך אז אשתדל להסביר. מה שהליכוד/מרצ/עבודה רוצים זה לגרש בברוטליות ובאכזריות, תוך חשש של קרע בעם, אחים יהודים מביתם. להזכירך זה מדינה יהודית!!! לעומת זאת "מולדת" מציעה להעביר בהסכם וברצון את הערבים ל 21 מדינות ערב ובמיוחד לירדן שהיא כבר מדינה פלשתינית כאשר 75% מתושביה הם פלשתינים. ב. התייחסת רק לסעיף אחד. מה עם שאר הסעיפים? ג. עצם זה שאת אומרת לי להיכנס לאתר "הליכוד" ואת לא עונה לי בעצמך, זה אומר שאת לא באמת יודעת מה להגיב. גם אני יכולתי להגיד לך ללכת לאתר "מולדת" ולראות מה כתוב שם. בשביל זה אני לא צריך אותך. אם יש לך תשובה- תכתבי. ד. לאחר שכתבתי את העיקרון, אם את רוצה לראות הוכחה ש"מולדת" לא אומרת לגרש ערבים, היכנסי לאתר של התכנית המדינית של "מולדת": www.therightroadtopeace.com. או בלינק שמופיע למטה.
 
אם לא הוכחתי לך כלום איך הוכחתי ש..

"הליכוד זה מרצ ב' " ??? אתה סותר את עצמך... אם אתה באמת רוצה להתחיל מאבק דעות אין בעיה... אני יגיד לך מהו המצע האידיאולוגי של המפלגה ותאמין לי שרק טיפש יאמר שמרצ זה הליכוד! אבל אין בעיה אני יענה לך אחד על אחד : א. לא נכון - הליכוד לא רוצה לגרש בברוטליות ובאכזריות ערבים,אלה מחבלים וגם זה הפתרון האחרון בלית ברירה, אתה לא מבין שאנחנו הבנו כבר מזמן שאי אפשר לנהל מו"מ עם אירגוני טרור? אז מה נותר? יפה לחסל אותם רק שיש בעיה אחת -העולם,ארה"ב, מדינות ערב ונפט. בידי צה"ל כל האמצעים לקטישת כל אגן המזרח התיכון אבל אנחנו לא עושים זאת וזה מה שמבדיל אותנו מהמחבלים! אנחנו עברנו מה]כה הומנית והם לא! אנחנו מוסריים הם לא! לנו חשוב דעת העולם ואיך שיראו אותנו ולהם לא (אלה אם כן יש להם נשק נגדנו\הסתה וכו'..). בנוגע לטרנספר שלך אני עומדת להתפקע אבל אני יהיה הגונה מספיק למענך: אני מצטטת אותך "לעומת זאת מולדת מציעה להעביר בהסכם וברצון (חחח) את הערבים ל-21 מדינות ערב.." נראה מי יסכים לזה חחחח. אם יעבירו ערבי ישראלי אחד כבר החמאס יקטשו אותו על בגידה בארצו על שהותו בישראל. ב. פחח ג. אני אומרת לך להיכנס לאתר של הליכוד כי ממנו תקבל מידע מאוד אובייקטיבי וממני כנראה פחות וגם הוא יותר מקיף מה קשור לא יודעת מה להגיב מה אני מוגבלת? ד. אני לא הולכת להכנס לאתר הזה כי התקדים שבא ממך ענה לי כבר על הכל.
 
יש הבדל טקטי. אין הבדל עקרוני.

אשיב אחד לאחד. א. אני מכיר את מצע הליכוד, אך זה לא משנה כי מנהיגי הליכוד פועלים הפוך מהמצע. המצע אומר, בין היתר, לא למדינה פלשתינאית, זה מנע מראש הממשלה להיבחר לראשות הליכוד ע"י חברי הליכוד? כל מה שכתבתי בהודעה הראשונה, זה עובדות בשטח שהליכוד עשה ב 25 שנה האחרונות. ב. לא אמרתי שהליכוד רוצה לגרש ערבים. אמרתי את ההפך המוחלט, שהוא חמור בהרבה: הליכוד רוצה לגרש בברוטליות ובאכזריות יהודיםמביתם. ג. את אומרת שאי-אפשר לנהל משא ומתן עם ארגוני הטרור. אז מה, נותנים להם פרס תמורת המשך ירי הקסמים? ד. אני לא רוצה לחסל ערבים. אני רוצה ליישב את הפליטים במדינה הפלשתינית הקיימת בירדן. וזה הפתרון היחיד המוסרי לפתרון הבעיות הבטחוניות והדמוגרפיות!!! ה. הבעיה שלך, שאת מחפשת כל הזמן מה העולם יחשוב עלינו. אם בן-גוריון היה מתחשב בעולם, הוא לא היה מכריז על מדינת ישראל. מעבר לזה, ארה"ב בהתחלה התנגדו לתכנית ההתנתקות של שרון עד שהוא שלח לשם את וייסגלס שישכנע אותם, ולמה להם להיות יותר צדיקים מהאפיפיור? כמו שהצליחו לשכנע אותם בזה, יצליחו לשכנע אותם בצדקת הטרנספר לירדן. כבר סנאטורים ואנשי קונגרס רבים בארה"ב תומכים בתכנית בזכות מסעות שיכנוע של ח"כ בני אלון. סתם לידע כללי, בשנת 1922 בוצע טרנספר מהסכמה בין יוון לטורקיה בחסות שר החוץ הנורווגי, ד"ר פרדטיוף ננסן שאף קיבל על זה פרס נובל לשלום ואותו שלום מחזיק מעמד עד היום. באותה שנה טרונספרו 1.3 מיליון יוונים ו 400 אלף טורקים. לעומת זאת ראינו לאיזה אסונות הויתורים מביאים. ו. הרעיון הוא להסכם עם ירדן. עכשיו תשאלי מן הסתם: למה שירדן תסכים? ובכן,המשטר הנוכחי בירדן הוא משטר ידידותי לישראל ופרו מערבי ביסודו, אך יציבותונתןנה בסכנה בגלל מעמדו הגיאופוליטי העדין, אי הבהירות של מעמד הרוב הפלשתיני בו, ובשל האיום בהקמתה של מדינה פלשתינית נוספת, שתתסיס את האוכלוסיה הפלשתינית בירדן כנגד המשטר. פירוקה של הרשות הפלשתינית והכנעת הממסד האש"פייביאו הנחת רווחה בעמאן, ויסללו את הדרך להדגשה מחדש של אופיה הפלשתיני של מדינה זו, שכ 75% של אזרחיה הם פלשתינים כולל אישי ממשל בכירים. מעבר לזה, תכנית פיתוח מקיפה של ירדן, שתבוא במקביל לרפורמות מתונות לחיזוק אופיה הפלשתיני, עשויות להתקבל בברכה בעמאן ולהצעיד את הממלכה אל עתיד מלא תקווה, מפני שבעיותיה העיקריות של ירדן הן כלכליות. מלבד זה, עד שנת 88' תושבי יש"ע הערבים היו אזרחי ירדן ולן יש לתושבים אלו זיקה לירדן. אגב, ירדן הפסיקה לקחת אחריות על יו"ש בגלל שמנחם בגין ז"ל, נתן הכרה עצמית לפלשתינים במסגרת הסכם קמפ דיויד. ז. אני נכנסתי לאתר של הליכוד, אבל את לא נכנסת לאתר של התכנית המדינית של מולדת בגלל שאת פוחדת להשתכנע ולכן את מסתגרת באתרי הליכוד. ח. צר לי לומר לך, ניסית לענות לי למה אני קיצוני (אגב, אני ממש לא.) ולהצדיק את מדיניות רה"מ. השתדלתי לענות לך על הכל, אך לצערי את לא ענית לי על השאלה העיקרית: בעקבות כל מעללי הליכוד ב 25 שנה האחרונות (פירוט של כל הדברים תוכלי לראות בהודעה למעלה שלי), מה ההבדל העקרוני במעשים ולא במצע בין ליכוד/עבודה/מרצ. ט. אם בכל זאת תרצי לראות בהרחבה על התכנית המדינית של מולדת, היכנסי לאתר: www.theRightRoadtoPeace.com או בלינק המופיע למטה.
 
איך לעזעזל

אתה מגדיר את עצמך לא קיצוני????? מה זה בדיוק האיחוד הלאומי-מולדת אם לא אי שם בצד? אתה מתעקש להגיד שהעבודה ומרצ זה הליכוד ואין מצב להניע אותך מזה לדעתי כי אתה מתעלם ממה שרושמים לך מרוב התבצרות בעמדותיך שלך. תהיה עם ראש פתוח ואם אתה עדיין אתה לא מסכים תגיד למה עם זה אתה לא מסכים במקום להגיד לי את מצע המפלגה שלך.
 
בעיה בהבנת הנקרא?

יש לך בעיה בהבנת הנקרא? אני חוזר כל הזמן על העניין שהליכוד כבר 25 שנה בתהליך התפרקות מהנכסים הלאומיים של מדינת ישראל ואת פותרת את הבעיה פעם אחר פעם בנסיון להושיב אותי בצד בתור קיצוני? הלא בדרך זו בדיוק הלך רבין המנוח בתקופת אוסלו כשניסה לעשות דה לגיטימציה למחנה הלאומי...
 

דרור

New member
מה שקורה זה..

הליכוד מבין לאט לאט שהתשובה בידי מרצ, אך הוא לא מוכן שמרצ תהיה בשלטון ותוביל את עם ישראל, הוא רוצה להיות בשלטון ואז הוא זה שיעשה את הצעדים למשא ומתן, אם מרצ תהיה בשלטון הוא לא יתן לה לזוז, לצערי
 

MS6

New member
כמה שטויות בהודעה אחת..

הליכוד לא מבין את זה. כמה אנשים בהנהגה חושבים להלביש את זה. אבל הליכוד אמר "לא" והוא תמיד יגיד "לא". כי הליכוד לא כמו מרצ היא עדיין מפלגה ציונית.
 
הליכוד יגיד לא

ויעשה כן
 

eviv

New member
לא הבנתי איפה מרצ/יחד נכנסת פה?

נראה כאילו הוויכוח מה ההדבד בין העבודה לליכוד ואז הכנסת את מרצ.. למרצ יש דיעות נוקבות וחוזרות לגבי המצב מן התחום הכלכלי ועד התחום המדיני מצע עיקבי של וציאל-דימוקרטיה. השניים האחרות משתנות כל פעם שיש קונסנזוס חדש, הליכוד הולך שמאלה העבודה הולכת ימינה, בעיקרון אין כל כך הרבה הבדל אלו מפלגות שפועלות על פי סיקרי דעת קהל...
 
אגיד לך איפה מרצ נכנסת.

בעניין הכלכלי, אתה צודק שיש הבדל תהומי ואכן הליכוד צודק בזה. אני דיברתי בעיקר על הנושא המדיני, שבמעשים אין שום הבדל מפני שהליכוד מוביל אותנו גם לגבולות 67', בדיוק לפי מצע מרצ. בשבילי העניין המדיני חשוב יותר מהכלכלי.
 
למעלה