לימודי שפה בסין

טליה188

New member
לימודי שפה בסין

שלום לכולם, אני סיימתי תואר במזרח אסיה עכשיו, ושוקלת לטוס ללמוד סינית (כמו שצריך) בסין... מישהו יודע על מוסדות/אוניברסיטאות אליהם אפשר להירשם רק ללימודי שפה? אני מאוד אודה על כל מידע בנושא - כמה עולים לימודים כאלה למשך שנה? איפה הכי כדאי? אילו מלגות קיימות ללימודי שפה בחו"ל וכו'. תודה!!
 

shelly weil

New member
לימודים בדאליאן

שלום טליה, שמי שלי. בעלי ואני מתגוררים בדאליאן, עיר בצפון מזרח סין. אני עובדת ובעלי לומד באונברסיטה הטכנולוגית של דאליאן סינית כבר 3 סמסטרים. הוא מאוד מרוצה מתוכנית הלימודים והוא כבר הפך להיות המתורגמן הראשי בבית :) נשמח לשתף אותך בעוד פרטים אם את מעוניינת דרך אימייל: [email protected] דרך אגב, ישנו מילון עברי-סינית שמאוד יכול לעזור למי שמעניין ללמוד סינית, אנחנו משתמשים בו רבות: http://www.myxibolai.com/ בהצלחה.
 

Nunaye

New member
היי טליה ושלי

קוראים לי ניר, אני מתכוון להירשם לסמסטר האביב הקרוב שמתחיל במרץ, גם כן לאוניברסיטה הטכנולוגית של דאליאן. שלי, כבר יצא לנו לדבר קצת במייל :) טליה, בואי גם, יהיה כיף!
 

flounder b

New member
אוני' נינגבו

3 שעות משנגחאי זו אופציה. לא יכולה לומר לך איפה הכי כדאי :) לא למדתי במקום אחר. לגבי עלויות למשך שנה, אני משלמת לפי סמסטר ככה שאין לי מושג, אבל אני יכולה לקפוץ למשרד כשהחופשה תגמר ולברר, אשלח לך במסר אם תרצי.
 

happydog23

New member
תבדקי בהודעות הנבחרות של הפורום

יש שירשור לימודים בסין עם מגוון אוניברסיטאות. זה אומנם שירשור קצת ותיק, אבל עיקר המידע בו עדיין תקף.
 
ממליץ על טיוואן, חיים נוחים ,סימניות מסובכות

להרבה אוניברסיטאות כאן יש מרכז ללימודי סינית ואפשר להרשם שם ללימודי שפה. אני חושב שיותר חשוב המורה מהבית ספר. יתרונות: מדינה יותר מערבית , טיוואנים נחמדים ואדיבים, פחות חודרים לפרטיות. חסרונות: משתמשים בסימניות המסורתיות כאן, יותר יקר מבסין (אך יותר זול מישראל)
 
למעלה