לכל מי שקורא בפורום וגם למי שלא

kinley

New member
לכל מי שקורא בפורום וגם למי שלא

נעשה כאן סדר פעם אחת ולתמיד..... יש כאן כותב דפוק חסר חיים שקינלי מעולם לא ראתה אבל משום מה יש לו יותר מענין בה ולכן לאורך תקופה ארוכה שנפרשת מספר שנים הוא כל הזמן מנסה ליצור איתה קשר בצורה כזו או אחרת ומאחר וקינלי לא נענית בצורה כזו או אחרת הוא לא בוחל באף דרך להשיג קצת תשומת לב אם זה ע"י מסרים אישיים ואם זה ע"י השתלת הודעות הזויות שלכאורה נכתבות ע"י קינלי אבל מה שיותר גרוע מזה שהבריון הגנסטר הטיפש הזה טורח גם ל א י י ם על קינל בדרכים שונות בהצהרות נוסח: "אני יודע עליך יותר מידי מכדי לשתוק" והן ע"י שימוש באנשים אמיתיים מהחיים האמיתיים של המשפחה הקרובה והרחוקה של קינלי ואם זו לא גנסטרות בריונות אלימה ושימוש לא מוסרי בחוקים הלא כתובים של הוירטואליה הרי שאני לא יודעת מה זה נחשב מיותר לציין שהרבה אנשים פנו אלי במסרים אישיים בכדי להבין ולדעת מה קורה מאחורי הקלעים ולאורך כל הזמן הזה סירבתי לענות אבל נראה לי שהגיע הזמן להוכיח את מערומיך ברבים. תם ולא נשלם... קינלי
 
../images/Emo6.gif הראי איזה "מערום" שאת רוצה חיימק'ה

ההתקף יעבור ואת תרגעי, כמו תמיד. ואנא ממך, חרף ההתקף, די עם הטלפונים המעיקים. אני לא עונה וכשמגלה שזו את אני הרי מנתק, את יודעת זאת.
 

kinley

New member
כן ברור אחרי שאין לי שום דרך לתקשר איתך

ואחרי שמחקתי אותך במסנגר קשה אהההההההה נשמה. תם ולא נשלם קינלי
 

bulb

New member
הופה! התפתחויות במסנג'ר...

אל תתביישו לשתף מה, למה וכמה.
 

kinley

New member
פסיכופט!

דחוף!דחוף טיפול!מרגע לרגע זה מחמיר...משקרן פתולוגי לפיצול אישיות.למה זה לא מפתיע אותי!?
 

bulb

New member
יקירתי, אין לי ולא היה לי כל קשר עם גורדון

הלא. אפליו מסרון פצפון לא עבר בינינו. מה שרק מחזק את טענותיו כלפיך. אני הפני את עצותיך כלפי עצמך ויישמי אותן לאלתר. תודה. נ.ב. ואם את עדיין לא סגורה על עצמך, למה שלא תבצעי חיפוש בפורום אופנועי שטח? זה רק יחזק את טענותינו בדבר ההזיות שלך.
 
למעלה